Beste forum,
Binnen enkele maanden wil ik graag eens LSD proberen.
Ik heb hier al veel informatie over opgezocht, en het spreekt me enorm aan
Ik heb zegels die volgens de verkoper 200µg zijn. Nogal sterk spul dus.
Ik ken de verkoper niet persoonlijk, dus zekerheid heb ik niet.
Ik heb nog geen ervaring met tripmiddelen. Wel heb ik al kennis gemaakt met poppers, nitrous en weed.
Het probleem is dat ik nogal moeilijk mijn zegels kan laten testen. In België is er maar één testcentrum, en dat is in Brussel, Franstalig. Ik kan er moeilijk geraken zonder dat mijn ouders het zouden merken
De vraagjes!
-Hoe zou jij omgaan met LSD die je niet hebt kunnen laten testen?
Beginnen met een kwartzegel of een halfje? Is dit veilig?
-Wat zijn de risico's van LSD die je niet laat testen? Als er een andere stof dan LSD op zit, wat is het risico dan?
Ik weet dat indien er DOx op zit, de trip heel lang aanhoudt en dat slapen dan zo goed als onmogelijk wordt gedurende die periode. Met dit risico kan ik leven, maar zijn er ook nog grotere risico's? Toxische stoffen op de blotter etc?
-Is een dosering van 100µg voor een
first timer te veel? Indien ik start met 50µg, na hoeveel tijd neem ik dan best een tweede 50µg indien de effecten uitblijven?
Veel dank!