Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes veiligheid LSD (eerste keer)

Vraagjes veiligheid LSD (eerste keer)

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel verstandig van je! :rock:

Dernael. :stoned:
l
levi_straussLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forum,
Binnen enkele maanden wil ik graag eens LSD proberen.
Ik heb hier al veel informatie over opgezocht, en het spreekt me enorm aan :)

Ik heb zegels die volgens de verkoper 200µg zijn. Nogal sterk spul dus.
Ik ken de verkoper niet persoonlijk, dus zekerheid heb ik niet.
Ik heb nog geen ervaring met tripmiddelen. Wel heb ik al kennis gemaakt met poppers, nitrous en weed.
Het probleem is dat ik nogal moeilijk mijn zegels kan laten testen. In België is er maar één testcentrum, en dat is in Brussel, Franstalig. Ik kan er moeilijk geraken zonder dat mijn ouders het zouden merken :cry:

De vraagjes!
-Hoe zou jij omgaan met LSD die je niet hebt kunnen laten testen?
Beginnen met een kwartzegel of een halfje? Is dit veilig?
-Wat zijn de risico's van LSD die je niet laat testen? Als er een andere stof dan LSD op zit, wat is het risico dan?
Ik weet dat indien er DOx op zit, de trip heel lang aanhoudt en dat slapen dan zo goed als onmogelijk wordt gedurende die periode. Met dit risico kan ik leven, maar zijn er ook nog grotere risico's? Toxische stoffen op de blotter etc?
-Is een dosering van 100µg voor een first timer te veel? Indien ik start met 50µg, na hoeveel tijd neem ik dan best een tweede 50µg indien de effecten uitblijven?

Veel dank!
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je nog totaal geen ervaring hebt met tripmiddelen en je je zegel niet kan testen dan wacht je beter nog even.

Het kan verspilling zijn van Lsd wanneer blijkt dat de zegel helemaal niet zo sterk is want 200µg is inderdaad erg sterk spul en bij mijn weten is goeie Lsd moeilijk te vinden de dag van vandaag, de Lsd die ik nu koop is getest op 150µg en dat vond ik al erg veel.
Het kan inderdaad ook zo zijn dat de trip erg heftig uitpakt en je erg angstig wordt, want tripmiddelen werken niet alleen visueel, ze werken ook hard op mentaal vlak.

En het kan ook zijn dat je vervuilde zegeltjes hebt, dus mijn advies is:
1) Wacht nog even als je ze niet kan testen.
2) In het geval je meerdere zegeltjes hebt kun je er eentje laten testen door een vriend die ervaren is met tripmiddelen.
3) Als je de andere 2 niet kunt doen dan zou ik het gewoon nemen, maken dat je in een rustige omgeving zit met een sitter en dat je weet dat niemand je kan bereiken en ook dat je zeker weet dat je rustig kan uittrippen.

De keuze ligt aan jou, persoonlijk zou ik direct het 3de nemen, maar iedereen is verschillend.

Greets,
Herbalisme
l
levi_straussLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel dank voor de reply.
De keuze of ik het risico wil nemen, ligt idd bij mezelf. Maar toch dank voor het advies.

Op een site vond ik ook de vermelding dat er zegels in omloop zijn met de stof fentanyl op, een sterk opiaat. Heeft iemand hier ooit al mee te maken gekregen? Kan dit bij een halve zegel leiden tot een instant-overdosis?

De zegels die ik heb, zien er trouwens zo uit: http://blotterart.com/albert-hofmann--- ... large.aspx
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het uiterlijk van je zegel zegt natuurlijk niets over de stof die er op zit, maar dat begreep je al wel denk ik. :)

En over de vervuilde zegels, ze zijn er vast en zeker, al begrijp ik niet zo goed waarom..

Gelukkig ben ik ze tijdens mijn zoektochten nog niet tegengekomen. :rock:


Groetjes!
Dernael. :stoned:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oja, in mijn omgeving zjn ook blotters met hetzelfde plaatje als die van jou, en die zijn best goed! Hopelijk heb je dezelfde en geen prutkwaliteit. Laag gedoseerde blotters zijn er veel helaas.. :(

Veel plezier met je reis! :wink:

Dernael. :stoned:
l
levi_straussLid
01-01-2024, 00:00
#7
dernael zei:
En over de vervuilde zegels, ze zijn er vast en zeker, al begrijp ik niet zo goed waarom..
Klik om te vergroten...
In het geval dat er fentanyl (of andere opioïde) op een blotter als acid verkocht wordt, zal het wel de bedoeling zijn om mensen verslaafd te maken.
In het geval van DOx/BDF/2Cxweet ik de reden ook niet. Dat is niet verslavend voor zo ver ik weet. En wie wil er nu een trip van 24+ uren zonder slaap? :confused:

Anyway, ik ga toch proberen laten testen. Op de één of andere manier zal me dat ooit wel lukken. En daarna kan ik er met een gerust gevoel aan beginnen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."