Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat: xtc (bruine loui vuitton) en wiet (20 euro white widow) waar: rond denhelder en julianadorp. met wie: voornamelijk met matti: A en mensen die ik tegenkwam. ik zat een aantal dagen geleden in de bus en ik kwam een matti van me tegen die xtc verkocht. ik kocht een pilletje van hem en meer is daar eigelijk niet over te vertellen ;P (alleen dat meerdere mensen te hard/bad gingen van die pillen) 1 dag voor oud en nieuw en ik had ik het pilletje nog steeda in me zak en ik wilde naar de stad toe om te kijken wie er allemaal waren, dus ik slikte de pil bij het bushokje rond 5 voor half 12 en om half 12 kwam de bus. in de bus voelde ik nog niks en eenmaal bij het station aangekomen nog steeds niks. ik liep dus de stad in en ik kwam A tegen. hij ging naar de coffieshop dus ik gaf hem extra geld en we gingen 1 dikke zak halen. hij was naar shoppa geweest en hij draaide er 1 we rookte hem en we hadden het idee om in de trein jonko's te draaien dus we gingen naar de trein. (trein is 1 vd standaard chillplekken voor mij en matti's ) eenmaal in de stilstande trein draaide ik een jonko rookte we die rustig in de trein en gingen daarna naar de andere stilstaande trein. we draaide er nog 1 en begonnen die te roken toen zij A: h茅茅 kom ff mee naarachter dus ik liep met de jonko naar achter en begon de trein op ene te rijden! gelukkig kwam de conducteur niet want ik had geen kaartje ;p dus ik stapte af bij denhelder zuid en daarna gingen we naar nieuw denhelder eenmaal daar draaide we nog een jonko en na die jonko begon die pil EINDELIJK een beetje in te klappen!ik voelde me meer actief high dan vaag en ik kreeg langsaam een opgeladen gevoel en ging daarna weer terug naar julianadorp. in de bus voelde ik hem wel ff goed. en in Jdorp ook. daarna ging ik naar huis met dikke doppen :P en me ouders hadden niks door en zeiden: nou leef je bent teminste niet meer zo sloom als gister had je gister echt niet geblowd? en de ironie dat me ouders dachten dat ik toen ik strak van de pillen nuchter was en toen ik die dag er voor niks had gebruikt dachtr dat ik stoned was vond ik wel grappig ;p de pillen waren tussen de 140-180 mg getest alleen ik vond het wel tegenvallen maarja morgen weer een dag ;P oja en die pil sloeg pas in rond 2 uur a half 3 . en 1 tip bubbelicious kauwgom is wel lekker als je die ptje voelt."
"ZERO- zei: Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe. (Kon het niet laten.) Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch. Klik om te vergroten... omdat ik die dag zwz eigelijk al planning had om bij een matti te gaan chillen en zodat hij als tripzitter kon configureren"
"Dunnetjess33 zei: ja das een goeie..Had ik nog geen eens over nagedacht. Of misschien verteld ze maar een verhaaltje. En trouwens, eten na een hele XTC pil...? Klik om te vergroten... hoe bedoel je 'ZE'??? en btw ik at soep, nou eigelijk dronk ik het meer ;P en waarom zou ik 'maar een verhaaltje' vertellen? ik wilde gewoon mijn ervaring delen. en nee alles is 100% waar"
"PillieBilly zei: Zo jong en je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?! Klik om te vergroten... me moeder had geen poot om op te staan want ik had wel een beetje grote pupillen maar voorderest zie je aan mij nooit goed dat ik x heb gebruikt."
"Dunnetjess33 zei: Vriend..? Iemand die aan een 14 jarige harddrugs verkoopt zou ik geen vriend noemen.. Klik om te vergroten... ik wilde eerst al eerder X kopen maar ik had geen tijd. ik vroeg het al een keer eerder aan hem."
"PillieBilly zei: Zo jong en je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?! Klik om te vergroten... ik keeg destijds sigaretten van me moeder en ze kon het niet hardmaken dat ik xtc had geslikt ik mocht btw eens in de 2 weken (later vaker toen me neven kwamen) smoke en zij ging naar shoppa voor me =)"
"Dunnetjess33 zei: Inderdaad denk dat zo een meisje er niks aan kan doen. Als je moeder je aan de dope helpt ipv je opvoed op een gezonde en juiste manier. Haar moeder en blijkbaar ook haar neven zitten al aan de dope. Zo een meisje en haar moeder zouden in mijn ogen een goede kandidaat zijn voor buro jeugdzorg of iets dergelijks. Waar is toch de tijd gebleven dat je ouders je bij wijze van spreken je poten brak als je sigaretten ging halen of zat thuis kwam.... Nou ben ik natuurlijk van "de oude stempel" dus kun je het waarschijnlijk niet echt vergelijken met toen. :P Klik om te vergroten... hoe komt iedereen er in godsnaam bij dat ik een meisje ben???????"
"hoi allemaal =) dit is mijn tripreport, ik hoop dat jullie het wat vinden: wat: xtc (roze blanco's) en wiet (sneeuwwitje). waar: ouderlijk huis. leefdtijd: 1 maand voordat ik 15 werd. ik was mijn kamer aan het opruimen en het was een uur of half 5 smiddags ik had niks gegeten. (een paar dagen daarvoor was ik in de stad en kwam ik een oude vriend tegen, die vroeg of ik xtc wilde kopen. ik was destijds 14 jaar en ik rookte alleen wiet. ik was wel gefascineerd door het pilletje, ik betaalde de vriend en kocht het pilletje). ik ruimde mijn laatjes op en zag mijn pilletje liggen. ik haalde het pilletje uit het zakje en brak het doormidden. mijn nieuwschierighneid overwon het van mijn angst en ik nam een half pilletje, 5 seconden na het halfje dacht ik zo van: WTF ik neem die andere helft ook meteen jongen :P dus zogezegd zo gedaan liep ik dus schoon te maken met een pil in mijn maag na een half uurtje begon ik tintelingen te krijgen door heel mijn lichaam, ik voelde me super licht en euforisch. en net op het moment dat de xtc 'goed' begon inteslaan. riep mijn moeder me voor het eten (A). dus ik liep naar beneden en voede me veder licht en BARSTE van de energie! ik ging een peukie roken bij de deur en dat was z贸贸贸 lekker. we aten soep en mijn moeder (die tevens met drugsverslaafden in de gevangenis werkte) vroeg of ik een lepel wilden pakken uit de la. dus ik trok met me strakke harses de hele la eruit! ik ging aan tafel zitten en had totaal geen honger, mijn moeder merkte dat op en zag tevens mijn grote pupillen. ze vroeg naar mijn pupilgrootte en waarom ik geen honger had. en ik zei dat ik niet wist hoe dat kwam. mijn broertje van destijds 8 jaar merkte het ook op. na het eten ging ik eventje's televisie kijken ( de halve finale van TVOH). en de lichten waren tamelijk amuserend. de televisie 'zig-zagde' 1x en toen merkte ik wel dat ik het goed voelde. iets later ging ik xboxen en ik was nog nooit zo goed geweest. (denk ik;p). en me broertje was ook op ene heel lief ;D na dat ik het xboxen zat werd ging ik ff douche, ik had van te voren een stick gedraaid en boven de afzuiger van de douche opgerookt. ( me moeder rook de wiet en kwam er de dag daarna achter nadat ze het tipje van de opgerookte joint vond in de vuilnisbak). ik voelde me strak en high te gelijk het voelde: GEWELDIG! ik was best moe en toen ging ik slapen. de volgende ochtend voelde ik me lekker en had totaal geen last van een dipje, ik voelde wel een soort afterglow maar dan op een lekkere manier, ik had ook geen last van een dinsdag dip of iets . conclusie: het was een leuke ervaring, maar omdat het zo goed voelde wilde ik het niet snel nog is doen, niet omdat het niet leuk was maar omdat ik de dag daarna en zelfs op de zelfde dag een sterke behoefde had om meer te halen ;P ( ik heb nu een betere pil in me broekzak zitten maar het gaat om het idee."