Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik al 35 jaar eigenlijk alle soorten drugs. Ik heb alles vrij goed onder controle kunnen houden,maaaar van heroine ben ik verloren. T is niet zo dat je hooked raakt omdat het goedje zo lekker is, neen!!! je word zo verdomde ziek als je t niet hebt, dat je alles gaat doen om er weer aan te komen, om normaal,of beter te zijn. Begin dr aub niet aan, want het is echt waar dat er dingen zijn, die sterker zijn als jij. leow. das m,n beste raad, gewoon DAT niet doen!! waarom denk je dat n aardige meid van 23 zich voor 2 tientjes laat prostitueren??? echt niet omdat ze daarna n paar puntjes rookt en zich zo geweldig voelt, en dat het dat dus allemaal wel waard was!!! nee om niet ziek te zijn!!! zo zit dat!! Ik kan dr weinig goeds over vertellen, je bouwt jezelf een gevangenis door je verslaving,ook al zijn de tralies van goud!! succes bij alles wat je verder ook doet."