Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag! Ik heb in het verleden 4fmp/5apb in vloeibarevorm geprobeerd dit was een buisje en zat paarse vloeistof in we deelden dit met ze tweeen. Mijn ervaring was ook echt veel beter dan xtc (xtc nam ik meestal 1/3 van dit was voor mij ruimvoldoende). 4fmp/apb komt zo lekker rustig aan en geleidelijk voel je alles in stappen. Nu hebben we 4fmp in pillenvorm route 66. Hoeveel kan je hier het beste van nemen? ik ben namelijk geen regelmatige gebruiker en wat voorzichtig altijd. Een vriend zei namelijk een hele?! daar krijg ik alweer gelijk de kriebels van. wat is jullie ervaring?"