Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb er een paar. Toen ik een jaar of 14/15 was kwamen we een discotheek niet binnen. We zij toen in een bos gaan drinken. Ik heb toen zo veel op dat ze me naar huismoesten dragen :'). Daar was me moeder niet echt heel blij mee. Vorig jaar een excursie met mijn opleiding gehad naar Belgie. Daar heel de dag gezopen en s avonds laat nog een joint gehad. Dat ging niet echt goed. Een vriend is maar met me meegelopen naar het hotel aan de overkant van de straat. Onderweg een paar keer gekotst :'). Paar weken geleden uit geweest en super veel gezopen. Stel vrienden van me gingen broodje shoarma eten. Ik had zoveel op dat ik gewoon buiten heb staan slapen :') Gewoon een kwartier heb gestaan en heb staan slapen.... Vrienden vonden het wel grappig."
"Hoe komen jullie aan die drugs. Al die nieuwe drugs enzovoorts hahaha"