Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmmmz ik lees hier allemaal zeer gevaarlijke aandoeningen, tuurlijk heb je wellis een keer dat je denkt dat je te veel hebt genomen. Had gisternacht nog....koud, duizelig, koppijn, rare hartslag. Ik ben heerlijk rustig op mn bedje gaan liggen...1 paracetamol opgelost in water en opgedronken...raampjes open gezet...lampjes uit...en de telefoon als afleiding. Lekker ff dit forum doorgespit. Na een uurtje ging het beter....maar toch is raar, omdat ik ook geen alcohol erbij drink. Maar goed, dat was dat. Een paar jaar geleden heb ik wel, door regelmatig speed gebruik...netelroos gekregen op mijn beide benen, ff een paar weekjes niks gedaan toen was het weg. En een paar maanden daarop had ik roscea in mn GEZICHT bah dat was niet innodde....nu allemaal weg getrokken...GELUKKIG!"