Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lana zei: Het klopt wel wat hier allemaal staat. Maar ik stel de goede verzorging van jezelf voorop. Als je zorgt dat je voldoende vitaminen binnenkrijgt en ze netjes op tijd poetst, dan het allemaal wel meevallen. Ik ken geen enkele langdurige speedgebruiker die tanden mist en ik ken er nogal wat. De junks die ik ken die tanden missen, zijn spuiters en bij de meeste van die personen, zijn de tanden eruit geslagen. Dus dat komt dan nog niet door de drugs. Klik om te vergroten... En daar zit nou net het probleem he . Jammer genoeg zijn er veeeel te weinig 'verantwoordelijke' gebruikers... Op 't moment dat je in de war bent, is wel het laatste vaak waar je aan denkt je tandjes poetsen of je vitaminetjes nemen... Gelukkig doe ik dat zelf dan weer wél."
"14 jaar.. kom zeg. Ik ben 25 jaar en vind mezelf nog te jong om verantwoordelijk met die zut om te gaan . Meiske, beter laat je die sjite nog efkes een paar jaar met rust... en als je zegt dat je genoeg vrienden hebt die van alles en nog wat hebben geprobeerd en net zo oud zijn als jij -- misschien tijd voor nieuwe vrienden? EDIT: Ligt het overigens aan mij of wordt de huidige generatie tieners erg snel erg oud? Als ik het me goed herinner vond ik het toppunt van spannende shit @ 14 m'n tong in 1 van m'n klasgenotes d'r smoel stoppen..."
"Betaal 100 eu voor 50 gr."