Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!"
"ik zou het maar niet doen. zelf heb ik elf jaar gesnoven en ik heb een heel groot gat in mijn tussenschot. Kijk maar uit!!!!"
"Laat het bij die ene keer want geloof me, Coke is echt de witte sloper! Ik ben zelf begonnen met een halfje vrijdag's, toen ook maar op zaterdag,dit lijkt dan nog zo onschuldig en je kan er ook echt van "genieten'".Totdat je ook af en toe door de weeks wat gaat halen, langzaam raak je steeds verslaafder en je kan niks meer leuk vinden zonder coke, denk je. Ik ben in 1995 begonnen met coke snuiven en was al na drie jaar redelijk verslaafd, 3 a 4 keer per week een halve en natuurlijk de drank niet te vergeten 2 flessen jenever in de week plus het nodige bier. Doordat iemand die ik heel goed ken in de handel van coke zat kreeg ik heel vaak grammen gratis, dit was natuurlijk funest en sinds 2000 snoof ik echt elke dag coke. Zo ging dat nog jaren door en elke dag zeggen dat je ermee stopt maar dat spul krijgt je in je macht geloof me en je gaat er aan kapot en alles gaat kapot. Gelukkig heb ik een waarschuwing van God gehad in mei 2005 dit heeft zo'n indruk op me gemaakt dat ik nu al bijna een JAAR van de coke af ben. Maar ik heb wel een megagat in mijn tussenschot.Dus stoppen nu het nog kan!!!!! Geloof me Coke maakt allesbehalve gelukkig! Het is spul van de duivel!"
"melissa zei: yellowmoon zei: melissa zei: ik heb nog twee dikke lijnen van vorigge week op een bord op mijn klerenkast liggen..... ik heb ze nog steeds niet aangeraakt..... deze ultieme test bewijst voor mij wel dat ik t wel kan als ik maar echt wil..... daarbij heb ik gisteren nogal wat alcohol genuttigd een behoorlijke trigger dus.... maar ze liggen er nog(of ze nog dezelfde kwaliteit hebben zo open en bloot op de kast) Klik om te vergroten... je praat echt als mijn neef hij zei ook vaak zie je wel ik ben geen junk ik kan wel zonder hij zit nou thuis basen Klik om te vergroten... zeg ehhhhhhhhhh ik ben alles ver van junk ook goeiemorguh tjezus Klik om te vergroten... Een junkie wordt je vanzelf als je al zo praat, Heel stoer"