Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja is dat so?????????? fc zei: BobG zei: Hoe kan je teveel nemen bij coke? Klik om te vergroten... wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapen Klik om te vergroten... awel bij mij helft dat toch niet zenne het eenige wat er dan is is dat mij coke rapper op is maar slapen doe ik naar gebruik ongeveer 48 tot 72 uur niet"
"melissa zei: ik zit net de topic over coke en slaappillen te lezen,en vroeg me t volgende af waneer ik mijn laatste lijn neem laten we zeggen gemiddeld rond 2 uur duurt t tot sintjuttemes voordat ik slaap(dan zijn we wel 8 uurtjes verder). terwijl mijn vriend op zijn bed gaat liggen en binnen een paar minuten slaapt als een baby. t gebeurd dus vaak dat hij wakker word mij aankijkt en zegt"heb je nog niet geslapen schatje" geeeeeeekkkkkkkkk word ik daarvan,kan je zelf niet slapen moet je naar zo een kerel gaan liggen kijken die nergens last van heeft en met zijn mond open al snurkend en kwijlend heerlijk ligt te slapen. daarom mijn vraag............ hoelang doen jullie er gemiddeld over om in slaap te vallen? ik gebruik gewoonlijk 3/4 gram begin dan om 7 uur. volgens mijn mannetje zit t allemaal tussen mijn oren en moet ik gewoon gaan liggen en gaan slapen,hmm hmmm Klik om te vergroten... ik had dat vroeger ook ik kon pakken wat ik wou als ik wou gaan slapen sliep ik en soms smeet ik er zelfs nog een pill binnen of snuifde nog een line snelle of witte maar een keer in bed ogen dicht en slapen... vroeger was ik heel actief op drugs... nu vergeet het als ik pak nvooral witte en das altijd super qualiteit niet kunnen slapen so'n 48 tot 72 uur en ook niks meer doen als ik pak. zitten en in mijn eigen wereld mensen moet ik dan niet hebben en als ik dan toch iets doe beginnt mij hart tilt te slaan en soms moet ik dan zelfs overgeven dus ik geniet in mijn eigen wereld is ook de reden waarom ik zelf niets meer koop alleen als mijn vrienden hebben het probleem is alleen dat een van mijn beste kameraden er altijd heeft en dat niet weinig dus als ik er eens ben dan zijn dat gemakkelijk 2 tot 3 op den avond en dat met inhouden"
"Fucking Madness zei: in slaap vallen is nooit zo'n probleem bij mij...lich altijd zo voor pampus...alleen ben altijd al na 4/5 uur klaar wakker... wat erg irritant is... Klik om te vergroten... dat heb ik ook wel als ik er dan tocheens moest kunnen slapen dan maar 2 uurtjes of zo maar dan ben ik blij omdat ik dann weer goed ben maar voor 90% slaap ik dus pas 48 tot 72 uur later en in dien tijd daarvoor ben ik in feiten min of meer in trance en waar ik aan begonnen ben gelijk nu chatten dan blijf ik daar mee bezig tot dat ik in slaap val meestal voor de pc"