Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fishhead07 zei: ik denk toch echt dat er iets mis met je is als je 24 pillen slikt. als je vaker dan 3 maanden wil gebruiken neem dan mdma kristalle in combo met xtc krijg je het love gevoel en kan je elke keer opnieuw gebruiken alleen zou ik er dan maximaal 4 in 2 dagen tijd nemen en geen 24 en dan voel je daarna zeker wel een down gevoel hoor. tenminste ik wel. Klik om te vergroten... Het werkzame bestanddeel in xtc wat je het love gevoel geeft is toch mdma..."
"Waarschijnlijk is de eerste avond al je serotine verbruikt. Dit heeft weer een paar dagen/weken nodig om weer helemaal op niveau te komen. Zonder serotine ook geen gespace.."
"DarkScope zei: wat een onzin watr iedereen altijd zegt. Heb zelf zeker 2.5 maand vrijdag en zaterdah zowat elke week gedaan. En ja de 1e week was t chillste, daarna niet meer dat ik hou van iedereen gevoel, ofja, niet meer zo sterk elke keer, ma het was zeker aanwezig. 2.5 maand erna had ik alleen het dubbele nodig, maar werd zeker nog steeds zo waus, zelfs wauser omdat ik gwn meer nam. Klik om te vergroten... en waarschijnlijk is het zo dat als je een aantal maanden geen x meer gebruikt, je dan weer bijna net zo'n heftige rush krijgt als de 1e keer..."
"mdma in pillen is hetzelfde als mdma kristallen... lijkt me iig.."
"ik heb laatst ook voor het eerst een lijntje sos genomen had idd nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen maar ja, nieuwsgierigheid wint het nogal vaak he.. anyways.. kan het kloppen dat ik er maar weinig van merkte.. qua rush betreffende dan mijn neus en de achterkant van mijn mond voelde wel verdoofd aan en ik weet dat dat wel goed is.."