Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mezelf zei: Nee mijn ervaring nu is dat de meeste mensen van 13 mg zeker al goed kunnen trippen. Ik heb een hele populaire 2c-b pil waarvan iedereen dacht dat er zeker wel 20mg in zou moeten zitten maar er bleek maar 13 mg in te zitten. Er wordt, vooral dus in de wereld van 2c-b, vaak overdreven met hoeveel er in een pil zit. Iedereen die die bewuste pil heeft gehad vonden deze één van de sterkste pillen die in omloop zijn, maar nu ik tegen die mensen vertel dat er maar 13mg in zit zijn ze allemaal verbaasd. Wees dus maar voorzichtig met doseren. Ik trip behoorlijk hard op 13 mg in ieder geval. Klik om te vergroten... Ik had mn pillen wel even opgezocht op google, (t zijn cornetto 2cb pillen) en daar staat overal wel dat het 20 mg minimaal is. Dit kan ik natuurlijk niet zeker weten want ik heb ze nooit laten testen ofzo. Maar ik ga er maar vanuit dat het klopt... Ik heb zelf wel wat meer nog nodig dan 13 mg om echt hard te trippen, maar ik voel ook amper wat van n kwartje xtc terwijl anderen daar echt heel hard op gaan."
"Oké ik wist dus niet goed hoe ik dit topic moest noemen want het zijn meerdere vragen over 2cb die ik heb.. Ik gebruik regelmatig XTC, maar heb maar 2 keer 2cb geslikt maar dat is al weer een tijd terug. Ik ervaarde toen dat ik heel lacherig werd en wat spelingen met het licht had maar niet veel meer. Nu heb ik wel weer 2cb pillen gekocht, en degene waar ik ze van heb zei dat er tussen de 20 en 25 mg 2cb in zit per pil. Nu zit ik toch een beetje op t internet te lezen over die pillen, en nu kom ik er dus achter dat het helemaal niet gebruikelijk is dat er zoveel in 1 zo'n pil zit. Meestal zit er maar rond de 10 mg in. Nu vraag ik me af of dat wel kan, of dat dat nooit voorkomt. Ook vraag ik me af wat nou echt teveel is om te slikken van dat spul. Ik weet namelijk dat XTC 1/1,5 mg per kg lichaamsgewicht is maar k heb nog niet ergens gevonden hoe je 2cb een beetje kan doseren? wat is nou echt te veel? Ik zelf heb inmiddels aardig wat ervaring met drugs, maar nu wil ik met een vriend van me binnekort 2cb slikken maar diegene heeft nog maar 1 keer xtc gedaan en voorderest wel hasj en wiet maar niet meer dus wil diegene niet teveel geven dan dus wat is voor je 1e keer 2cb wel echt de grens qua mg? Ik kom er niet helemaal uit en hoop op wat antwoorden op mijn vragen!"