Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan je ook een atropine vergifiting oplopen als je geen snuifcoke maar crack/basecoke gebruikt? m.a.w. gaat deze stof (atropine) bij het uitkoken verloren? dit lijkt me best logisch aangezien veel versnijmiddelen bij het uitkoken van sos ook verloren gaan. bedankt"
"Bal0n zei: Jeller zei: Speed lijkt mij maar niks, uw nuis gaat er te vlug kapot van en het effect lijkt mij oo kniet zo speciaal, i kheb ook gehoord dat je gewoon XTC kan platstampen en opsnuiven voor een direct effect Klik om te vergroten... Ja, direct effect. Maar MDMA is iets heel anders dan amfetamine.. Klik om te vergroten... nee duurt toch nog wel 10 minuutjes hoor, is mijn ervaring bij speed overigens ook 5-10 minuten"
"Hey, Iemand die harddrugs gebruikt, is zichzelf niet. Ook als het in z'n kop zit, dus als hij ernaar verlangt, is hij niet helemaal zichzelf. Verslavende drugs kunnen mensen dingen laten doen die ze anders nooit zouden doen. Zelf stoppen ze deze problemen weg, ze proberen het niemand te laten merken, maar ook voor zichzelf; ze ontkennen het probleem, en natuurlijk is er iets in ze dat zegt dat ze verkeerd bezig zijn, maar dit stoppen ze snel weg. Ik denk dat hij wel wÃl stoppen, maar dat het gewoon niet lukt! Je moet bedenken: als iemand aan de harddrugs verslaafd is, is hij zichzelf niet helemaal. Dit was mijn bijdrage, ik hoop dat je er wat aan hebt! Veel sterkte."