#1
ik moet echt mijn verhaal kwijt, aan vrienden aan familie kan ik het niet kwijt, aangezien ik beloofd heb niks te zeggen. Ik ben echt kapot, gebroken, voel me zo genaaid, ik moet het echt kwijt.
bijna 5 jaar heb ik een relatie met mijn vriend. 3,5 jaar wonen we samen en we hebben een zoontje van 11 maanden.
Voor dat we gingen samen wonen gebruikte hij zeer regelmatig drugs. Regelmatig gingen we samen naar feesten (met een grote groep vrienden) Ik bleef dan uit zijn buurt, baalde er echt van als hij wat gebruikte, ik heb echt nog nooit wat gebruikt, veel te bang om verslaafd te worden (geschiedenis van een verslaafde vader)
Ik wilde het toen uitmaken omdat ik geen toekomst in ons zag.
Hij wilde niks liever dan met mij verder, hij zou stoppen en 3 maanden later wilde heel graag samenwonen. We hebben een huis gekocht en waren dolgelukkig samen.
Na een half jaar kreeg ik vermoedens dat hij toch weer gebruikte. Meerdere malen heb ik dit aan hem gevraagd em hem de kans gegeven het te vertellen. Elke x ontkende hij dit en was zelfs boos dat ik hem na al die jaren nog steeds niet vertrouwde. Ik schaamde me hiervoor en heb er heel hard aan gewerkt om hem wel te vertrouwen.
Anderhalf jaar geleden bleek ik zwanger (niet gepland, door de pil heen, was al 4 maanden, maar zo blij!!!!!) We wilde over 2 a 3 jaar aan kinderen beginnen, maar nu er plotseling een wondertje in mijn buik groede waren we zo gelukkig!!!
Eindelijk leek ons leven samen op een goede rails te zitten.
Tot een half jaar geleden. Ik ontdekte dat er 2000 euro van onze gezamelijke lening was verdwenen (destijds voor inrichting van ons huis, bijna afbetaald) heb hem hiermee geconfronteerd, gevraagd of hij weer begonnen was. Maar nee, het waren aan allerlei rekeningen die hij nog goed kon verantwoorden ook. Natuurlijk baalde ik dat hij dit niet van zijn eigen geld had gedaan zoals we afgesproken hadden (we hebben allebei een eigen rekening en een gezamelijke rekening) maar ok. hij zou iets meer afbetalen aan de lening dan mij en het zo recht trekken. het ergste vond ik dat het stiekem gegaan was en niet in overleg.
Laatst hebben we van mijn oma 1000 euro gekregen voor ons zoontje. Zijn oma overleed en daar kregen we een erfenisje van, 900 euro.
Van het weekend hadden we ruzie en kreeg ik opeens de geest. Ik keek in de spaarpot waar dat geld in zat. Leeg!
Ik heb het hem weer gevraagd. Uiteindelijk kwam het eruit. Hij is ooit bijna een jaar gestopt geweest. Alle keren dat ik het aan m vroeg was het weer zo ver, hij schrok dan en stopte dan weer. Toen ik bijna moest bevallen had hij de zenuwen gekregen en was hij weer veel gaan gebruiken. Al dat geld dus 4000 in totaal is aan coke opgegaan. En dan het geld van zichzelf nog, ik gok zon 400 per maand, dus nog eens 5000 euro erbij. Zelfs dat geld van zijn zoontje en de erfenis van zijn oma. Dat vind ik het allerergste, het geld van zijn zoon!!!
Natuurlijk was mijn eerste reactie: het is uit, we verkopen het huis, je zoekt het maar uit.
Maar ik hou van hem, ik wil hem helpen, we hebben een zoon samen! Als ik nu bij hem weg ga gaat ie echt kapot aan de coke. Ik zou het mezelf nooit vergeven.
2 dagen heb ik in een roes geleefd, alleen maar janken kon ik, we hebben veel gepraat en hij wil echt stoppen, voor mij maar vooral voor zijn zoon. Hij wil echt verder met ons. Zegt ie........ik weet niet meer wat ik moet geloven, zo vaak heeft hij me al voorgelogen. Blijkbaar kan het hem niet zoveel schelen wat ik er van vind.
Door mijn verleden met mijn vader ben ik zo bang dat geschiedenis zich herhaalt. Ik weet echt niet of ik er goed aan doe samen met hem verder te gaan.
Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Kunnen wij samen verder? Hebben wij een toekomst?
bijna 5 jaar heb ik een relatie met mijn vriend. 3,5 jaar wonen we samen en we hebben een zoontje van 11 maanden.
Voor dat we gingen samen wonen gebruikte hij zeer regelmatig drugs. Regelmatig gingen we samen naar feesten (met een grote groep vrienden) Ik bleef dan uit zijn buurt, baalde er echt van als hij wat gebruikte, ik heb echt nog nooit wat gebruikt, veel te bang om verslaafd te worden (geschiedenis van een verslaafde vader)
Ik wilde het toen uitmaken omdat ik geen toekomst in ons zag.
Hij wilde niks liever dan met mij verder, hij zou stoppen en 3 maanden later wilde heel graag samenwonen. We hebben een huis gekocht en waren dolgelukkig samen.
Na een half jaar kreeg ik vermoedens dat hij toch weer gebruikte. Meerdere malen heb ik dit aan hem gevraagd em hem de kans gegeven het te vertellen. Elke x ontkende hij dit en was zelfs boos dat ik hem na al die jaren nog steeds niet vertrouwde. Ik schaamde me hiervoor en heb er heel hard aan gewerkt om hem wel te vertrouwen.
Anderhalf jaar geleden bleek ik zwanger (niet gepland, door de pil heen, was al 4 maanden, maar zo blij!!!!!) We wilde over 2 a 3 jaar aan kinderen beginnen, maar nu er plotseling een wondertje in mijn buik groede waren we zo gelukkig!!!
Eindelijk leek ons leven samen op een goede rails te zitten.
Tot een half jaar geleden. Ik ontdekte dat er 2000 euro van onze gezamelijke lening was verdwenen (destijds voor inrichting van ons huis, bijna afbetaald) heb hem hiermee geconfronteerd, gevraagd of hij weer begonnen was. Maar nee, het waren aan allerlei rekeningen die hij nog goed kon verantwoorden ook. Natuurlijk baalde ik dat hij dit niet van zijn eigen geld had gedaan zoals we afgesproken hadden (we hebben allebei een eigen rekening en een gezamelijke rekening) maar ok. hij zou iets meer afbetalen aan de lening dan mij en het zo recht trekken. het ergste vond ik dat het stiekem gegaan was en niet in overleg.
Laatst hebben we van mijn oma 1000 euro gekregen voor ons zoontje. Zijn oma overleed en daar kregen we een erfenisje van, 900 euro.
Van het weekend hadden we ruzie en kreeg ik opeens de geest. Ik keek in de spaarpot waar dat geld in zat. Leeg!
Ik heb het hem weer gevraagd. Uiteindelijk kwam het eruit. Hij is ooit bijna een jaar gestopt geweest. Alle keren dat ik het aan m vroeg was het weer zo ver, hij schrok dan en stopte dan weer. Toen ik bijna moest bevallen had hij de zenuwen gekregen en was hij weer veel gaan gebruiken. Al dat geld dus 4000 in totaal is aan coke opgegaan. En dan het geld van zichzelf nog, ik gok zon 400 per maand, dus nog eens 5000 euro erbij. Zelfs dat geld van zijn zoontje en de erfenis van zijn oma. Dat vind ik het allerergste, het geld van zijn zoon!!!
Natuurlijk was mijn eerste reactie: het is uit, we verkopen het huis, je zoekt het maar uit.
Maar ik hou van hem, ik wil hem helpen, we hebben een zoon samen! Als ik nu bij hem weg ga gaat ie echt kapot aan de coke. Ik zou het mezelf nooit vergeven.
2 dagen heb ik in een roes geleefd, alleen maar janken kon ik, we hebben veel gepraat en hij wil echt stoppen, voor mij maar vooral voor zijn zoon. Hij wil echt verder met ons. Zegt ie........ik weet niet meer wat ik moet geloven, zo vaak heeft hij me al voorgelogen. Blijkbaar kan het hem niet zoveel schelen wat ik er van vind.
Door mijn verleden met mijn vader ben ik zo bang dat geschiedenis zich herhaalt. Ik weet echt niet of ik er goed aan doe samen met hem verder te gaan.
Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Kunnen wij samen verder? Hebben wij een toekomst?