#1
Op sommige sites lees ik dat je autoflower plantjes meteen in de uiteindelijke pot moet doen, dus niet overpotten. De plantjes kunnen niet goed tegen de stress van het overpotten(?).
Ik heb dat dus (nog) niet gedaan. Hoe erg is het om het alsnog te doen? Ze nog niet zo ver namelijk:
Ik heb dat dus (nog) niet gedaan. Hoe erg is het om het alsnog te doen? Ze nog niet zo ver namelijk: