Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"net 17 geworden cocaine - eerste x - geweldig! XTC - eerste x - te gek voor woorden mijn lichaam bewoog uit zichzelf hahaha ook nog wiet hasj gecombineerd - maar dat zijn softdrugs."
"Snuif als ik me lichamelijk kut voel. Niet altijd hoor, snuif misschien 1 keer in de 2/3 maanden. Als ik hoofdpijn heb, of als ik me zwak voel etc. Dan lijkt coke na de eerste paar lijntjes helemaal geweldig, maar daarna begin ik in te storten en begint alles pijn te doen. Word ook paranoia, de ene keer wat meer dan de andere keer. Weet dan nietmeer waar ik het zoeken moet"
"MDMA/XTC met stip op 1 en de rest van wat ik heb gebruikt kan ik echt niet goed tegen dus hou het hier maar bij"
"Chris Pontius zei: yeti zei: Cocaine Yayo SOS Morfine Opium Kratom Codeine Oxazepam Temazepam Librium Alcohol Klik om te vergroten... lekkere top 3 Klik om te vergroten... hahahahha nou zeg dat wel :P"
"Precies een topic wat ik nodig had... Ik gebruik soms cocaine, niet vaak, maar ik heb een hele goede vriendin waar ik wel eens heen ga en ze is zwaar verslaafd. Kan dan geen nee zeggen tegen een lijntje, en 1 wordt 2, 2 wordt 3 enzovoorts... Mijn vriend weet hier niks van, en wilde het hem wel vertellen maar hij is er zwaar op tegen. Denk dat hij wel een vermoeden heeft, aangezien hij mijn vriendin ook kent. Als ik daar ben, begint hij vervelend te doen, smsen en bellen, en dat kan ik er echt niet bij hebben als ik kort ben word dan echt paranoia enzo, wil dat het uitwerkt, wil slapen, naar huis, maar niet opstaan, wil drinken, roken, praten, eigenlijk vanalles, maar val altijd terug in dat paranoide gevoel en ik HAAAT het! wil het nooit meer doen. ik zet zelfs soms mijn telefoon uit als ik erheen ga. Gelukkig weet hij niet waar ze woont Maar trots ben ik er echt niet op!"
"Bedankt. Nee, misschien is het ook wel geen goede relatie... Je hoort gewoon alles te kunnen vertellen. Als ik pillen gebruik vind hij het weer niet erg maar het gaat hem echt om de coke... Dit omdat een vriend van hem zelfmoord heeft gepleegd omdat hij gek van zichzelf werd omdat hij aan de coke zat. Naja, ik moet het hem maar gewoon vertellen"
"Holden zei: Gaan pissen en al niet meer kunnen wachten om terug naar je vrienden te gaan. Je weer in die zalige zetel ploffen en woooeew Klik om te vergroten... Hahahaha, zo herkenbaar! :P"