Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Gewoon even ter geruststelling van mijzelf. Ik heb hier op het forum zitten lezen over de verslaving GHB. Nu ben ik niet zo verslavingsgevoelig maar nu ik dit allemaal las heb ik toch wel enige zorgen. Ik gebruik nu zo'n 4 maanden dagelijks gbl. Gewoon in de avond 1 of 2 dosissen van 2,3 ml. Dit ben ik gaan doen om beter te slapen en me gewoon gezellig te voelen. Nu ik allemaal lees van de verschijnselen wil ik er eigenlijk vanaf. Mijn vraag is eigenlijk kan ik dan vanaf nu de gbl gewoon laten staan? Ik denk dat geestelijk het een gemis zal zijn maar dat is niet zo erg, dan maar wat eerder naar bed. IK heb alleen geen zin om onderuit te gaan, in het ziekenhuis te komen of wat dan ook. Heb al vaker dingen langer gebruikt en ben overal zo mee gestopt. Ook met xtc en cocaine en het enige wat dat opleverde was een dagje bliksemflitsjes in mijn hoofd. Ja ja ik weet het had er van te voren over na moeten denken maar soms lopen dingen zoals ze lopen. Ik denk dat ik geen probleem gebruiker ben maar wil van te voren even weten wat er gebeurt als ik stop. greets koelkast"
"oh dat is ook niet veel"