Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond dames en heren. Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen. Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen...... Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch?????"
"Ja en caffeine wil ik nou absoluut niet hebben!!!!!!!!!!!!!!!"
"Alle combi met speed zijn zalig behalve sos....... Vergeet hier alleen bij niet dat je ook je LEVER en je NIEREN hierbij een 2 keer zo harde klap krijgen. DEie hebben op zo'n moment echt wat te voorduren. Het is alleen zo lekker eeh Klik om te vergroten... Gstylo074 zei: Wat is beste combi met speed? ik vindt gwn 2goeie pilletjes Klik om te vergroten..."
"Speed werkt altijd op het stofje dopamine in je hersenen. Dat is ook de reden dat je vaak erna neerslachtig bent. De tijd dat je aan het "freaken"bent is evenlang als de tijd die je nodig hebt om ervan bij te komen Klik om te vergroten... hielke19 zei: boenkeng zei: hielke19 zei: 4-methylamfetamine Klik om te vergroten... Wat is dit dan precies? Klik om te vergroten... 4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast! hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx Klik om te vergroten..."
"Haha voorbarig zeg je.... Denk je dat ik niet weet weet waar ik over praat. Heb een jaar gezeten in belgie en kreeg daar een uitslag van het lab voor mijn neus....... 99% amfetamine! Kreeg er gelijk een half jaar bij omdat ik de BRON zou zijn. Wel eens gehoord van mensen die het injecteren. Bij mij pakte ze 1gram beete gedesteliseerd water en zetten maar. Zonder te filteren. Hij reed om de dag 4uur heen en 4uur terug. Meer zeg ik niet....... Liesette zei: Het is ook een beetje voorbarigb]misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep. Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta. Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% . Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken. Zoals : insomnia gewichtsverlies paranoia hartkloppingen en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij ..... katers hallucinaties stemmingswisselingen Klik om te vergroten..."