Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi heb een vraagje ivb met gebruik van cocaine , ik ben rolstoelgebruiker af en toe gebruik ik cocaine , maar soms krijg ik dan last van licht opkomende spasmen , wat zou ik dan best kunnen gebruiken om die wat te onderdrukken , diazepam , zolpidem , of iets anders wat zou het best zijn om dan te nemen , met vriendelijke groeten , nu heb ik zolpidem liggen kan ik dit gebruiken ??"