Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Zoals je wss zien is dit mijn 1e post op dit forum.Ik lees hier voornamelijk de ervaringen met farma drugs ( benzo's ), dit omdat ik gewoon letterlijk alles voor het grijpen heb, niet elke dag maar vaak genoeg...(jullie begrijpen dat ik daar verder niks over kan/mag zeggen )IK gebruik het af en toe , puur om lekker te kunnen chillen na een lange week !Overigens ben ik dankzij deze goedjes ben ik van wel de pep/coke/rest af. Deze week ben ik dus in het bezit van een doos met pleisters gekomen ,genaamd Exelon 9,5 mg transermaal (pleister) Waar ik ERG van schrok was de prijs : 290e voor +- 30 pleisters ( wel 24u werking ) terwijl Eramorph 5ml morfine drank , 30 stuks ''slechts'' 180e .... Ik weet dat Alzheimer patienten het gebruiken, en kan ook overal wel gaan zoeken over vage/eventuele bijwerking enz, maar kom niet echt ver op het gebied van recreatief gebruik.....en OF dit eventueel wel zin heeft.... Dus.......ben benieuwd !"
"salvation zei: Is het een probleem om temazepam van een paar maanden over datum te nemen? Klik om te vergroten... Ik heb een half jaar geleden 3 strips 20 mg verkregen....expire date aug 1999 maar ik moet zeggen dat ze nog gemiddeld /goed werkten.....wel duidelijk minder sterk dan de nog niet ''bedorven''.....kijk maar wat je er mee doet! Gr Knarf"
"Weet het niet meer precies zeker , maar ik heb tijdje geleden doos gehad met orginele apotheek sticker enz erop, er zaten 30 capsules in van 5ml,capsule losdraaien en in je keel leegspuiten,,, wel vloeibare uitvoering dus. Prijs die er geloof ik op stond was 180/190e. Mvg, Knarf"