Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring Exelon 9,5 mg pleister ?

Ervaring Exelon 9,5 mg pleister ?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
knarfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Zoals je wss zien is dit mijn 1e post op dit forum.Ik lees hier voornamelijk de ervaringen met farma drugs ( benzo's ), dit omdat ik gewoon letterlijk alles voor het grijpen heb, niet elke dag maar vaak genoeg...(jullie begrijpen dat ik daar verder niks over kan/mag zeggen )IK gebruik het af en toe , puur om lekker te kunnen chillen na een lange week !Overigens ben ik dankzij deze goedjes ben ik van wel de pep/coke/rest af.
Deze week ben ik dus in het bezit van een doos met pleisters gekomen ,genaamd

Exelon 9,5 mg transermaal (pleister)

Waar ik ERG van schrok was de prijs : 290e voor +- 30 pleisters :openmouth: ( wel 24u werking )
terwijl Eramorph 5ml morfine drank , 30 stuks ''slechts'' 180e ....

Ik weet dat Alzheimer patienten het gebruiken, en kan ook overal wel gaan zoeken over vage/eventuele bijwerking enz, maar kom niet echt ver op het gebied van recreatief gebruik.....en OF dit eventueel wel zin heeft....

Dus.......ben benieuwd :rolleyes: !
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
da's gewoon een morfine pleister volgens mij, de oudjes bij mij op stage krijgen dat ook als ze pijn hebben. T lijkt me dat je er gewoon een beetje verward /suffig of verdoofd van word maar ik weet ook niet precies. Ik hou dit topic ff in de gaten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."