Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan verpakking tot in je neus, welke stappen?

Van verpakking tot in je neus, welke stappen?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wegen jullie echt elke dosis af...voor zover in BE al goede te krijgen is dan is dat een dikke vette lijn van 2x10cm.

Ik kom echt in Ned wonen chaussards niet dat ik er zo naar hunker maar dégoutant als je 5 mg knaufspeed moet binnenlurken...

En jullie hebben lekkere hete babes man :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een lijn van 2 cm bij 10 cm. dan heb je niet eens rommel meer, dan heb je gewoon bakpoeder ofzo.

Zker voor een eerste keer is 300 mg van gemiddelde speed (zeg 40-50%) meer dan genoeg zijn. Van 100 mg ga je al een aardig tijdje lekker. Als het goede kwaliteit is (zeg >60%) dan kun je met 300 mg zeker drie keer genieten als onervaren gebruiker.
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja en jullie hebben dan nog het voordeel dat jullie drugs mogen testen en zo weten hoe zuiver hij is...
Al bij al maakt mijn parkiet met 100ml P2P, formamide, mierezuur,zoutzuur enz...toch nog steeds de beste ... voor eigen gebruik is wel handig ...
oeps :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dan even laten drogen onder een lamp ofzo iets, tot het niet zo plakt :)
Graag gedaan natuurlijk, goed weekend!
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoihoi, misschien een domme vraag maar kan iemand mij misschien uitleggen welke stappen je allemaal zet vanaf het moment dat je het uit de "verpakking" haalt en het in je neus zit? Ik weet namelijk niet precies wat je nou allemaal moet doen. Graag zo precies mogelijk uitgelegd in simpele mensen taal haha! Alvast bedankt!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
gooi alles op cd hoes kijk of het vochtig of droog is. Als het vochtig is leg je het bijvoorbeeld onder je bureaulamp ofzo te drogen. Daarna met pasje het geheel fijn stampen en kleine lijntjes leggen, streepje wit van paar centimeter ofzo. Of iets minder mocht je de kwaliteit weten en het sterk is. Daarna rol je papier op tot kokertje waarmee je het opsnuift in je neus. Raad je aan het altijd even te laten testen bij de testcentra ervoor. Duurt iets langer maar dan weet je zeker dat je geen troep hebt.
Het is simpel maar je moet het maar net weten/gezien hebben eens.
Wees voorzichtig, en geniet met mate!
Eerste keer(en) liever te weinig dan teveel zeg ik altijd zelf
Iets onduidelijk? Laat maar horen :)
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin: Dankjewel! Ik heb het gekregen van een vriend en die zegt dat het 300 mg is maar een andere vriend zegt dat het maar 100 mg is, ik weet dus niet goed hoeveel ik ervan moet nemen.. Maar wat is een goede hoeveelheid voor de eerste keer? Stel het is 300 mg, zou dat veel te veel zijn?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het goede is zou dat voor mij meer zijn dan ik zou willen. Zou eerst met de helft bijvoorbeeld starten en later als het werkt kijken of je behoefte hebt aan meer, of dat je het zo wel goed (fijn) vind.
Enjoy, en wees voorzichtig :)
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okee thanks!! Maakt het nog uit wanneer je bijpakt (als het af gaat zwakken, als het het ergst is..) ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
kleintjee zei:
Okee thanks!! Maakt het nog uit wanneer je bijpakt (als het af gaat zwakken, als het het ergst is..) ?
Klik om te vergroten...
Maakt niet zo gek veel uit denk ik. Het werkt zoiezo al best een tijd, dus als je moe word / het afzwakt / het nog werkt maar behoefte hebt aan nog iets meer. Hou rekening met het slapen zou ik zeggen (dat je nuchter/lekker moe bent als je van plan bent te slapen , ja is meer dan logisch weet het) :)
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okee ontzettend bedankt voor alle informatie! :) Het zit best aan elkaar vastgeplakt, dan is het zeker niet droog ? :P ik weet echt niet hoe je dat moet zien want ik heb niks om t mee te vergelijken haha..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."