Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik ben een kleine jongen van (bijna) 17 jaar. Ik weeg ong. 50 kilo en ben 165 cm hoog. Aanstaande vrijdag ga ik speed uitproberen met een vriend van mij. Ik weet 100% zeker dat het goede speed is want ik ken de dealer ook Nu zit ik tog wel met een dringende nieuwschierigheid en vragen, dus als jullie mij willen helpen zou ik jullie daar egt dankbaar voor zijn. oke, om bij t begin te beginnnen, blow ik best wel vaak en heb ik ook nog een xtje coke op gesnoven en 4 of 5 keer xtc. Ook heb ik een bad trip een x gehad met paddo's. Toen ik voor de eerste x xtc gebruikte vond ik dat egt gewoon mega te gek ik voelde me de beste, ik voelde me blij goed zelfvertrouwen alles ( sommigen herkennen dit vast wel denk ik ) Maar toen ik t voor de 2e, 3e, en 4e keer ging doen was t saai weetje niet zoals toen, toen was t meer zovan klappertande heel raar niet erg ofzo maar niet zoals eerst . Nu ben ik dus nieuwschierig naar speed omdat ik daar vaak goede verhalen over hoor. Nu ga ik dus Vrijdag avond speed gebruiken. Ik heb al rondgelezen op dit forum en ik las dat sommigen met 4 á 5 gram een avond doen. dus moet ik voor een leuke avond/nacht/morgen 5 gram halen voor de eerste x? En kan je snel overdosis krijgen? enne zou ik erbij mogen blowen wat voor een effect krijg ik dan? enne de laatste vraag: Ik zie sommige mensen op dit forum schrijven "the good old first gram". Krijg ik dan bijvoorbeeld het zelfde effect als xtc, dat ik me egt goed voeld enzo zoals hierboven beschreven staat: voor de mensen die egt reageren, dankjewel"
"Dus de eerste keer voel ik nix, Want eeh, ik was eigenlijk van plan om t hele weekend door te gaan feeste snapje en als ik t goed begrijpt is t dus als je t vaker doet word t juist leuker in plaats van kutter? want dat heb ik wel met blowen, eerst voelde ik me vet goed alles blij dit dat, maar nu is t zoo jhaa, zoo gewoon weetjewel. Owjhaa kan ik trouwens bij de speed gewoon blowen of vermindert t het energie of juist word je er anders door ofsoo? En kunnen jullie mij ook beetje vertellen over jullie eerste x weetjewel, iets wat je egt opviel en niet vergat, dat je ( ik noem maar wat hoor ) in een keer heel blij werd vrolijk, lekker energiek eidereen is je maatje je mag iedereen ofso iets:P?"
"Ja ik weet niet wat t is maar ik heb er egt zin in man Meschien iets te nieuwschierig? Okee en dan deze vraag he: Als ik een pilleke had gesnuupt ( op z'n nijmeegs ) dan gebeurde er iets grappigs. Ik werd gewoon groter en breder weetje, jullie begrijpen me vast wel dat Huge gevoel dat je automatisch breed loopt, Is dat ook met speed bijv?"
"jhaa dat weet ik daarom doe ik ook geen pillen meer, maar aangezien jij beetje weet wat ik bedoel stel ik de vraag anders:P Krijg je het "king of the world " gevoel ervan snapjewat ik bedoel?"