Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebbenze? zei: Ja dus hoe komt het dat pillen jullie beter bevallen Klik om te vergroten... Geen flauw idee... wij hebben exact 200mg gewogen en in een capsule gedaan. Kregen niet het zelfde effect als met een pellet"
"JeetjeMineetje zei: Maanden geleden heb ik 6-APB in poedervorm (kleur: gebroken wit, fijne poeder) en bij een andere vendor als pillen gekocht. De pillen zijn neon-gele ovale boom/explosie-pillen met aan de achterkant zo'n mooi snijvlak halverwege. Poeder en pillen heb ik allebei laten testen. Test-uitslagen van beiden was (grofweg?) hetzelfde: Poeder en pillen bevatten als hoofdcomponent 6-APB allebei ook een significante hoeveelheid 5-APB. Hoeveel/percentage konden ze helaas niet zeggen. Daarnaast weet ik van de pillen én poeder helaas ook niet of het bijvoorbeeld succinaat of HCl is. Dat konden ze wellicht niet testen? Nu wilde ik gaan voor 150 mg poeder of 1,5 pil, om in 1x keer in te nemen. Poeder kan je natuurlijk nauwkeuriger doseren, maar ik lees daarnaast ook goede ervaringen over deze pillen. Plus; poeder én pillen bevatten allebei 5-APB. Maar gezien de testresultaten ben ik in dubio... Geven jullie, die ervaring hebben met 6-APB, in dit geval de voorkeur aan poeder of die gele ovale boom-pillen? Klik om te vergroten... Je hoort hier verschillende verhalen over. Voor iedereen werkt het ook anders. Wij hebben poeder en de pilvorm geprobeerd. Bij ons werkt de pil beter. Gewoon voor je zelf uitproberen. Wij hebben 150 / 180 en 200 mg (suicinaat) geprobeerd en 200mg is voor ons way to go. Meer dan 200mg heeft bij ons nare effecten zoals hoofdpijn en nekpijn."
"Voor ons werkt 200mg suicinaat (2x pellets 100mg) het beste. Bijnemen werkt niet. Althans je krijgt meer nare effecten. Als je iets extra's wilt toevoegen probeer 3mg meo-mipt (moxy)."
"MarcieMarc zei: Bij mij deed het daadwerkelijk wel iets. Ik ging al lekker maar met de booster kreeg ik een echt laagje in de zin van een beetje trippy ervaring. Dat was echt heel tof, onverwacht maar echt van genoten. Ik stel mijn dosis niet bij voor de volgende keer. Weer 180mg en na ong 4 uur een booster van 65. Ik denk dat ik mijn sweet spot gevonden heb. 🚀 (Ik hou van tevoren al rekening met plafond dienst) Klik om te vergroten... Als wij bijnemen krijgen wij echt 9 van de 10x hoofdpijn. Hebbenze? zei: Maar je weet dan nooit of je 200mg hebt. Gister de nieuwe batch gewogen en de een is 430mg en een ander is weer 560mg aan totaalgewicht Klik om te vergroten... Pillen zijn samengeperst. Er is juist meer kans dat het net iets onder de 100mg is dan daadwerkelijk 100mg. Testen en je zult het weten. Wij hebben zelf ook de poedervorm geprobeerd alleen op de pillen gaan wij het beste op."