Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"we gaan vandaag voor een cocktailtje 10 ml ghb 2 blauwe bomen 160 mg 1.5 gr. spiet vvvvvveeeeeeeeeeellllllllllllllll wiet k voel me goed voel me zoals het wezen moet"
"ik heb niets met alcol en dat is de enige druk die ik geprobeerd heb en echt niet fijn vind ghb is wel weer chil ? ook hiro komt er bij mij niet in maar dat komt omdat toen ik ging gebruiken ik met me zelf heb afgesproken dat ik dat nooit zal doen en dat is een goeie denk ik"
"ImmortalTech zei: Je kan er ook truffelthee van maken. Dan heb je minder last van de gore smaak. Klik om te vergroten... \\\\ thee zetten is idd wel een goeie maar dan moet je er wel voor zorgen dat het neit gaat koken anders kook je ale stoffen er uit"