Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht. Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc.... Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook. De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag. Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts"
"Net nog twee kleintjes genome (gvd!), kan er maar neit afblijven heb nu nog 1 goeie ongever over waarvan ik twee fijne goed lange vn heb gemaakt als oppepper wanneer ik morge doodmoe opsta Nadat ik op vakantie ben stop ik er wel hopelijk mee, 4 weken weg, en ga niets meenemen omdat dat te gevaarlijk is, mss wel 1 grammetje fzo mij kennende Kga vakantiewerk doen erna en sparen voor een nieuwe auto dusja"