Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is ook wel lekker dat de kortwerkende veel sterker inkickt dat je echt een klap van rust voelt heb het vroeger 1 malig een week gehad"
"Ik rook maar heel af en toe en zit nu in een kliniek met een hoog beveiligingsniveau dus ben al even clean heb wel laatst met moeite pep naar binnen gekregen dat is meer mijn verslaving crack is gewoon 1x in de paar maanden paar tientjes lekker maar geen verslaving"
"Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding"
"Elvanse was er trouwens ff afgehaald en t kost een enorme berg moeite om het weer voor elkaar te krijgen nou hep ik hem half over de streep maar wil die er nog 2 weken mee wachten maar die drukte in me kop is zo heftig dat ik er ook amper van slaap zijn er wel mensen betrokken bij mij die er ook mee gaan bemoeien om het voor elkaar te krijgen Maar t is lastig want ze gooien het op dat het zucht aanwakkerd maar als de dosering hoog genoeg is en ik echt de rust heb heb ik veel ninder de neiging iets erbij te nemen"
"Nee heb een aantal delicten waardoor ik een zorgmachtiging heb gekregen ben uitbehandeld maar door mn dossier zijn er nog geen vervolgplekken steeds afwijzingen anders was ik er al 3 maanden uit"
"Ik ben al een tijd clean alleen niet van de pep in zovere werken de benzos me lichamelijk rustig te krijgen maar me hoofd is een chaos(nuchter)"
"De downers werken bij voorbaad niet en als k dan een upper neem word ik wel kalm"
"Ik heb een complexe stoornis van adhd gecombineerd met een persoonlijkheidsstoornis eigenlijk geen enkele medicatie doet zn werk dus op dit moment zit ik aan de 6mg rivotril 10mg diazepam 100seroquel en 40temazepam die laatste 2 voor de nacht maar t doet niet wat moet"
"Maar t gaat spetteren en dan prutelt de coke eruit denk ik met koffiefilte was idee dat de amoniakdoor t filter heen gaat klein nat plekje blijft maar de olie volledig blikft hangen"
"Beste Als ik met amonia op een lepel me coke verwarm en deze olie word en dit geheel met de olie in een koffiefilter gooi zou de coke dan achterblijven in het fileter terwijl de amonia weggaat"