Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik ben nieuw op dit forum dus hoop dat ik het in het juiste forum gedeelten heb gepost, sinds 3 maanden heb ik hyperventilatie door het blowen want ik was fout gegaan van een joint en sindsdien is het niet meer weggegaan.. ik kan ook niet meer blowen want dan word ik paranoide en ga ik hyperventileren dan krijg ik het heel erg benauwd en dan is me ademhaling ontzettend in de war, terwijl ik 4 jaar lang altijd met veel plezier heb geblowt , nou wil ik dit weekend weer een keertje xtc gaan gebruiken, ik heb het heel vaak gedaan en met plezier en ben er nooit fout van gegaan, maar nu is mijn vraag dus is het dan veilig? want ik wil geen bad trip natuurlijk zoals ik nu van blowen krijg, maar ik heb ook al een paar maanden geen xtc meer gebruikt heeft hier iemand ervaring met hyperventilatie en drugs en heeft iemand dit ook gehad van blowen? groetjes kevin"
"oke bedankt voor de tip, je hebt gelijk het is niet slim om te doen, weet je trouwens of het wel kan als ik van me hyperventilatie af ben? ben ook bezig met fysiotherapie met ademhalingsoefeningen,"
"dankjewel voor je reactie, ik ga dan inderdaad maandag naar mijn huisarts maar het probleem is wel dat mijn ouders er niet achter mogen komen.. maar sinds ik niet meer blow voel ik me al een stuk beter alleen het benauwdheid, en de ademhaling is nog in de war, en een gevoel dat ik de hele dag in een droom zit heb ik nog, en ja het is echt te ver gegaan met het blowen ik raak het nooit meer aan, bedankt voor je tip want nu ga ik zeker geen xtc gebruiken, weet je trouwens of je helemaal van die psychoses af kan raken met medicatie? nu ik erover na denk, mijn vader heeft wel iets van bordeline volgens mij een lichte variant, dat heeft mijn moeder wel is gezegt, is er een kans dat ik dat dan ook heb ontwikkelt door het blowen? ik hoop het van niet groetjes kevin"
"Dankjewel voor je reactie je hebt me echt geholpen ik ga zeker al je tips volgen- nogmaals bedankt groetjes kevin"