Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mensen, Ik heb nu al twee keer met wat vrienden hasjpannenkoeken gebakken maar op beide gelegenheden zijn er mensen misselijk geworden en riant over hun nek gegaan. Ik geloof dat we het bakken wel goed aangepakt hebben; hasj verpoederen en in melk en boter in een pannetje op laten lossen. Dat hebben we vervolgens door het beslag gedaan. Mijn vraag is of jullie dingen weten die misselijkheid tegengaan.. Alvast bedankt, Kerelt"
"loadrunner zei: Bak de pannekoek, en leg als je m hebt omgedraait er een lepeltje hasjboter op. misschien is de hasj te veel verhit, als kruimeltjes b.v. tegen de pan aan liggen en verbranden. Klik om te vergroten... Bedoel je hiermee dat ik een normale pannenkoek zonder hasj moet bakken en dr hasjboter opverheen smeren? Ik denk trouwens dat ik hasjmelk eens ga maken, is ook een stuk makkelijker Bedankt."