Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is duidelijk dat je out gegaan bent vanwege de hitte, hoe harder je gaat, hoe minder je in de gaten hebt dat je het veelste warm hebt. Let wel op; out gaan door de hitte is echt HEEL gevaarlijk... dus pas op. doe het rustig gaan, ga niet te hard... ik vind het persoonlijk altijd heerlijk om ff een luchtje te gaan scheppen, sigaretje roken ofzo (zo lekker) en ook goed om ff af te koelen Cola drinken met xtc, de suiker remt de werking van de mbma. als je te hard gaat neem een fanta of cola (ik ken mensen die voor de zekerheid dextro energie meenemen mocht iemand em te hard spacen, dat help echt). Jij geeft aan dat je het helemaal geweldig vond (logish) en het nog een keer wil doen, besef je wel dat mensen die 2x out gaan op een avond zonder XTC een rot avond hebben en dat jouw leuke avond alleen door de pillen komt. hou dit in je achterhoofd want voor je het weet grijp je elk matig feest aan om als een gek te spacen :P Verder, mijn 1e pil was een hele sterke 120 mg en ik heb keihard maar heel lekker staan spacen, onvergetelijke avond gehad. Bij de volgende pil (dezelfde 120mg) die ik nam zat ik echt te wachten tot hij insloeg en was ik er een beetje bang voor (omdat het de vorige keer zo overweldigend was). toen de de pil er eenmaal (keihard) inhakte werd ik helemaal Paranoia en onrustig... duurde 15 minuten, toen ik die harde piek aan het begin gehad had ging het prima. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar jonger dan 21 en aan de pillen is niet handig... ten eerste is het slecht voor groeiende hersennen en ten tweede kunnen jongeren mensen (lees flappie van 16 hierboven) slechter maat houden. (zelf begonnen op mijn 22ste) Doe het met mate... ga niet elk weekend spacen, de verleiding wordt heel groot, dat garandeer ik je. Pak 1x in de 2 maanden een feest en niet meer dan dat. Doe het alleen als je zeker weet dat je maat kan houden, teveel XTC achter mekaar en je wordt er depresief van.... je lichaam heeft gewoon echt 4 weken nodig om weer serotine aan te maken... gun het die tijd. Als je zeker weet dat je dit allemaal kan, dan zou ik het zeker nog een keer doen, want je kan er een hele hoop plezier aan beleven"
"pillen op die leeftijd is niet echt handig..."