Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met vrienden waren we flink stoned ( wiet ) en èèn vriend staat onverwachts op en gaat op het andere uiteinde van de bank zitten. Ik vroeg hem wat doe je nu? Hij gaf als antwoord, hier heb ik meer licht, zo droog Toen ging hij naar het toilet en stapte met een hele grote hoge pas over de drempel want hij vond m zo hoog."
"Re: Necotine, eind in zicht? Ik ben nu een paar maanden aan het dampen met de E-sigaret. Een gewone sigaret raak ik niet meer aan al vanaf de eerste dag. Je kunt zelf bepalen hoeveel nicotine je wil starten en hoe je het wil afbouwen. Ik heb nu 12 mg nicotine en ik heb in ieder geval wel de wetenschap dat ik nu niet meer de dodelijke teer binnen krijg. Ik zeg niet dat de E-sigaret gezond is maar ik hoest nu niet meer, heb veel meer energie, en ook mijn eten smaakt veel beter. Mijn advies is ga over op de E-sigaret en dan kun je het afbouwen zonder dat je hier hinder van ondervind."