Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je thee maakt mag de wiet NOOIT KOKEN!!! altijd op een laag pitje WARM maken net zoals met alcohol anders vervliegt het dus ook de thc wordt minder dus op een laagje pitje warm maken. andere tip doe je gruis in een theebolletje en dat in je kopje thee doen en dat lekker intrekken en ondertussen opdrinken"