Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister mijn eerste bad trip met thc gehad, maar eerlijk gezegd kan dit komen door uitdroging/watertekort? ik was naar buiten gegaan rond 6 uur tot 9-10 en daarna kwam ik nog een keer vrienden tegen en bleef ik met hun buiten tot nog is 1 uur. Had totaal geen water gedronken en had al een half pakje pall mall gekieft en boven de 2 gram aan het einde van de avond opgerookt. Ik zat in een warme ruimte binnen in de trappenhal van een flat, en ineens kreeg ik rare gevoelens bij mijn hart waar ik in een kleine shock kwam van wat is dit? Mijn vrienden waren nog een joint aan het flippen en dat duurde uiteindelijk 10-15minuten. Mijn mond was erg droog en ik voelde me echt dorstig. Uiteindelijk stapte we met ze drieen op de scooter om mij snel thuis te brengen. Toen ik thuis kwam begon ik enorm te hallucineren ik zag lichtelijke patronen in mijn zicht en zweette enorm. Misselijk was ik niet maar er was duidelijk iets mis met mijn bloeddruk en lichaamstemperatuur. Gelukkig kon ik mijn ventilator gelijk aanzetten toen ik thuis kwam en had ik 2 liter water naarachter gegooid. Hoe komen die hallucinaties? ik bedoel smoken komt echt niet in de buurt met edibles en ik denk niet dat ik zo zo stoned was dat ik patronen zou gaan zien door de weed ? edit: ik smoke al sinds augustus vorig jaar nooit problemen gehad"
"inner_search zei: Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken. Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap. Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt. Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer. Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt. 15 min gechilled en ik was er door . Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs. Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel. Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren. Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken. Klik om te vergroten... ik eet minder carbs omdat ik ook aan bodybuilden doe, ben nu aan het cutten (afvallen) daarom is mijn dagelijkse carb intake 150. ik denk dat het kan komen door dat mijn pH niet op het goeie niveau zit. soms word ik ook beetje dizzy als ik opsta van mijn bed bijvoorbeeld en zie ik sterretjes voor heel even. dit heb ik helemaal niet als ik aan het aankomen ben. ik ga denk ik kalium weer supplementeren (deed ik vorig jaar ook) en hopen dat dit niet nog een keer gebeurd?"
"Blauweaap zei: 2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word. Klik om te vergroten... ja ik ga denk ik grotere flessen water inkopen of gewoon kraanwater in flessen doen en in de koelkast zetten (zodat ik minder BPA van plastic flessen krijg) en dat ik dan dagelijks meer vocht binnen krijg. nu al vooral omdat het warmer is allemaal moet ik weer wat meer gaan drinken. natuurlijk ook omdat ik train nu met gevoelstemperatuur 30 ofzo."
"inner_search zei: Dat is persoonlijk eh. Ik heb persoonlijk nix tegen het correct gebruik van anabolen. En dan bedoel ik in de bodybuilding wereld zelf. Voor elke andere sport ben ik wel tegen enchantments , behalve dan natuurlijke zoals cbd of thc baat hebben bij spierherstel. Klik om te vergroten... inderdaad, als je steroids gebruikt dan moet je ook niet gaan liegen over dat je zogenaamd niet zou gebruiken. de hele bodybuilding industrie is door die drug verkloot. stel je voor je zou de grootste persoon worden omdat er geen synthol of anabolen bestonden?"