Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er ook wel benieuwd naar, als iemand afkicked van de hero heb ik daar groot respect voor!"
"Lachgas is echt een hemels goedje, zeker met truffels op met MDMA en LSD heb ik het nog niet geprobeerd, kan iemand me de verschillende effecten een beetje uitleggen in vergelijking met wanneer je het met truffels combineerd? heb je icm LSD bijvoorbeeld meer visuele hallucinaties tijdens je lachgas trip?"
"Ik ben al een paar dagen het internet af aan het zoeken, maar ik krijg overal alleen oude topics van 5 jaar geleden enzo, dus weet ik niet of ze nog steeds betrouwbaar zijn. Pas ben ik met een maat van mij naar de blokker in eindhoven geweest, daar hadden ze geen lachgas patronen meer. Bij de makro hebben ze ze wel, maar daar heb ik geen pas van en dat is te ver weg. Dus weet iemand waar ze wel lachgas verkopen? Bij de blokker in Boxmeer toevallig? of verschilt dat per winkel? Alvast bedankt en sorry voor dit dubbelzinnige topic"
"Paperplane. zei: In de makro/sligro inderdaad. Klik om te vergroten... Bij de blokker en marskramer niet meer dan? moet ik dan echt naar de makro/sligro of op internet bestellen? want ik heb geen makro pas dus dat wordt vrij moeilijk en heb het eigenlijk dit weekend al nodig"
"Hallo mensen ik vroeg mezelf af hoe verschillende drugs je uiterlijk beïnvloeden en na wat gezocht te hebben heb ik er nog niks over kunnen vinden. zijn er bijvoorbeeld partydrugs waar je geen doppen van krijgt en je er niet anders uit gaat zien? Ik wil namelijk een keer uitgaan met drugs op in plaats van altijd maar die alcohol, wat ook nog eens super duur is. Nu is het probleem dat mijn vrienden allemaal van die zuiperts zijn (net als ik overigens) en in tegenstelling tot mij een totale afkeer hebben tegen drugs. Als er nou iets was waar je er normaal uit blijft zien kan ik een keertje kijken of dat dat leuk is. En verder is er nog geen lijst of niks over te vinden, dus misschien wel interessant of die hier een aan te maken."
"Ik zit eraan te denken om een keertje recreatief kratom te gebruiken. Ik vindt de happy caps uit de smartshop maar rommel, omdat je er bijna niks van voelt (wel iets natuurlijk). Maar ik weet niet hoe dit met kratom zit. Ik denk dat ik het wel kan nemen als ik bijvoorbeeld ergens naartoe ga (dagje efteling of iets dergelijk) gewoon om de dag wat extra's te geven ofzo. Ik weet niet zo goed wat ik van het effect moet verwachten, natuurlijk zal het niet nadrukkelijk aanwezig zijn ofzo (naar mijn verwachting) maar ik wil graag even informeren bij jullie wat jullie ervan vinden, hoe jullie kratom beleven en welke soort ik zou moeten kopen. Alvast bedankt!"
"haha eigenlijk niet zo slim van je, ik hoop dat alles goed is gegaan. Hoe was het en wat voelde je, kun je een soort van tripreportje schrijven? lijkt me wel interessant, al is het maar als waarschuwing voor onwetenden."
"Naar wat ik altijd gelezen heb duurt een trip 4 uur en space je natuurlijk nog wel een beetje na. MDMA kun je er wel bij droppen (nog niet gedaan, maar wel van plan als het moment zich aanbied) Wanneer weet ik niet precies, maar je moet sowieso zorgen dat je comedown van je M niet tijdens de trip komt, want dan voel je jezelf, al trippend, gruwelijk kut natuurlijk xD"
"Ik heb de eerste keer gewoon een bakje van 15 gram gedeeld met twee man, ging prima hoor. misschien is het gevoel van trippen wel wat wennen, maar een maat van mij die ook aan de x zit zei dat het precies hetzelfde opkwam dus dat zal voor jou niet zo'n probleem zijn. Je kunt met deze dosis nog vrij normaal met elkaar praten en chillen, is een leuke dosis vindt ik meestal! Ik heb met deze dosis ook op koninginnendag rondgelopen (onverstandig want ik had ookal veel gedronken en het was druk) en ik heb met een vergelijkbare dosis een feest gehad afgelopen weekend, maar ik wil je wel op je hart drukken dat je sowieso het de eerste keer in een rustige omgeving doet enzo Ik heb met deze dosis niet het idee dat je (mits je mentaal stabiel bent) fout kunt gaan, dus is veilig om mee te beginnen"
"Oké dankjewel, ik ben wel verstandiger hoor ik ga echt geen risico's lopen want het is nu een stuk beter als vroeger en als ik op mijn oude niveau terug keer dan moet ik mezelf letterlijk thuis opsluiten en dan pas ik niet meer in de maatschappij zo erg was het. Ik wist niet dat het ook zo goedkoop kon, ben gister een meisje tegen gekomen waar het super goed mee klikte en ze bleek precies hetzelfde probleem te hebben en ook nog op dezelfde intensiteit! haha maar ik doe wel voorzichtig met mijn drugsgebruik"