Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallucinaties is in mijn opinie niet voor iedereen weggelegd. Ervoor openstaan is belangrijk. Ik was in de Gashouder voor een welbekend feest dat met een A begint en eindigt op Wakenings. We hadden niks bij ons, maar een vriend van me kwam naar me toe om te melden dat hij voor mij had meegenomen. Ten eerste koningsvent dat hij daar aan denkt. Toevallig ook zijn verjaardag, dus trakteren mag altijd. Alleen die avond was het mijn eerste hallucinatie. Het begon ermee dat ik voor een podium stond los te gaan die er niet stond, waar ik achter kwam nadat ik 3 keer met mijn ogen knipperde. Het was eigenlijk per dranghek, zonnebril, masker of baard steeds grappiger. Mijn eerste was ook echt mijn leukste."
"Mistress_JD zei: Ik heb een aantal jaren via een goed contact hele zuivere speed kunnen kopen. Kocht altijd nat en droogde zelf, was altijd prima spul. Maar vorig jaar is mijn contactje ermee gestopt. Sindsdien dus ook niks meer gebruikt , want ik heb geen andere contacten. Ik zit nu eenmaal niet in een wereldje waar deze contacten makkelijk te vinden zijn. En zomaar in een vinexwijk op mensen afstappen of ze pep verkopen lijkt me ook geen goed idee Nu zat ik me af te vragen of er ook middelen in de smartshop te krijgen zijn die de zelfde effecten hebben als speed: super wakker en alert / lekker energiek. Iemand nog tips? Klik om te vergroten... Ik ken je probleem, maar met een beetje geluk kan je bij feestjes genoeg regelen. Vast contacten zijn zeker fijn. Zelf heb ik er ook een half jaar over gedaan voordat het een beetje compleet was. Jammer genoeg zijn er een aantal opgepakt. Qua pep zou ik het niet echt weten als vervanging, omdat pep zo goed is van zichzelf."
"Bij mij heeft het eigenlijk wel geholpen om gewoon na X een beetje P te nemen. Het is net even die booster die je lichaam nodig heeft. Nooit overdrijven ermee. En voldoende vocht, probeer een raketje"