Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pilliemonster zei: hey,, kan je met wiet/hasj ook een bommetje maken van vloei net als bij mdma? of moet het echt verwarmt worden net als bij space cake enzo? Klik om te vergroten... ja heb het al vaak gedaan bijv op feestjes waar het even niet mogelijk was om te smokeeh neem gewoon wiet voor 1 stick vermaal de wiet tot poeder pak een stukje vloei en rol het erin je krijgt dan een klein strak bolletje ongeveer even groot als een 2 cent stuk maar dan helmaal rond slokje water ofzo en weg is ie duurt wel effe maar kan soms hard aan komen heb je net veel gegeten duurt het natuurlijk langer meestal rond de 2 uur doe je het op lege maag voel je het al na een kwartiertje is eigenlijk heel logies als je wiet eet word het in je maag verteerd en het word opgenomen in je bloed (niet alles natuurlijk) maar cannabioden (thc enz.) zijn gewoon voedings stoffen zelfs als het lichaam er eigenlijk niks mee kan worden die kleine stoffen in je bloed opgenomen en komen dus bij je hersens dan begint de pret de wiet resten wat na het verteren nog in je maag en darmen zitten bevatten dan geen voedingstoffen meer en worden verwerkt naar een goede meststof voor eventuele wietplantjes :P"