Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Xtcboy7908 zei: Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs. Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje) Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had. Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand ervaring of uitleg? Groetjes anoniem Klik om te vergroten... Van 750mg MDMA ga je heftig hallucineren. Van 2CB krijgen de hallucinaties nog een tintje + je manier van denken word anders. Van keta word je bewustzijn weg gefilterd en kom je in je onbewustzijn terecht. Van wiet word je paranoïde. En van deze 4 tegelijk? Dit dus."
"Nu weet ik dat allebei deze midellen de neurotransmitter serotonine stimuleren. 4MMC in mindere mate maar in meerdere mate dopamine. Weet iemand of dit een gevaarlijke combi is met betrekking tot serotoninesyndroom? Heeft iemand ervaring met deze combi?"
">200mg MDMA + >100mg ketamine is de absolute koning. Mijn sterkste ervaring was een avond 20mg 2CB + MDMA + ketamine + cannabis. Ik zag die avond van alles wat er niet was, met de nadruk op gezichtsvervormingen van mensen en vervorming van de huiskamer. Toen we op het eind de cannabis rookten werd het helemaal extreem, het was al licht buiten en de vogels floten al volop. Ik was in een totaal andere wereld, en na de cannabis trad er ook een stukje delirium op. Dit was totaal overweldigend en ik wist nog maar net wat me overkwam. Echt fijn kon ik het niet noemen, maar wel een sicke ervaring."