Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Denk nooit nog een laatste lijntje.. denk ik moet die eerste gewoon niet nemen. Als je die eerste gewoon niet neemt dan komt het goed Zo ben ik van het roken af gekomen. Ook een hardnekkige klote verslaving. Kan soms nog steeds wel janken om een sigaret maarja.. die gedachte duurt maar even. Veel succes! O Ja als je lichaam een beetje hersteld is van de pepbrakheid, is sport een goede om het afkicken vol te houden. Endorfine"
"Groot tablet multi vitamine voor sporters, hier bij veel dingen 300 % ADH EAS ( essensieele Aminozuren ) 1 schepje per dag ( ligt eraan hoeveel ik sport ) Dextro Sochtends of in de middag bij het afterlunch dipje. En tijdens mountainbiken. Visolie caps ( als ik oplet 6 per dag... maar ik kan het ook maar zoo een weekje vergeten om in te nemen )"