Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"superlucy zei: Hallo mede-drugsforummers, Zijn hier mensen met ervaringen met afkicken bij de klinieken Fundamentum en Valkenburg? Heb net de intake bij Fundamentum gehad, vond het nogal onpersoonlijk en voelde totaal niet prettig. Daarom erge twijfel, Valkenburg oogt veel beter/moderner. Ook positievere reviews online (ja ik weet dat dit niet alles zegt). Dusja iemand hier ooit afgekickt? Klik om te vergroten... dag .afgekicjt van welk middel?"