Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds die 8 maanden dat ik ritalin krijg heb ik het alleen de eerste 2 maanden geslikt. Met slikken merk ik allang niets meer van 3 pillen, als ik die snuif voel ik er tenminste wat van, maar ik snuif er meestal stuk of 5-6 voor het gewenste effect naar mijn maatstaven:P edit: Ik kijk al een tijdje op dit forum, maar heb me vandaag aangemeld dus bij deze hallo iedereen!"