Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neusje zei: 333 tot 2100 mg alprazolam per kg lichaamsgewicht? Geloof je het zelf? Klik om te vergroten... Zoek op ld50 xanax ga t artikel lezen Can You Overdose on Xanax? Dosage, Interactions, Symptoms The amount of alprazolam (Xanax) that leads to an overdose varies. It depends on many factors, including your medical history and use of other substances. www.healthline.com Daar is de link is getest in muizen en ratten en daarop maken ze een berkening wat de dodelijke dosis is voor 50% van de mensen als ze het zouden inemen In clinical studies in rats, the LD50 — the dose that caused half of the rats to die — ranged from 331 to 2,171 mg per kilogram of body weight. This suggests that a person would have to take several thousand times the maximum prescribed dose to fatally overdose Dat is t interesantste stuk r van wat dus suggereert dat de dosis zelfs hoger is voor mesnen als daar beschreven wel rekening gehouden dat je geen hart vaat of long ziektes hebt"
"Neusje zei: Zo de tering. Ik kan al moeilijker op mijn benen staan van 1 mg. Ik kan me niet voorstellen dat je als mens duizenden mg per kg lichaamsgewicht kunt overleven. Ik denk ook niet dat je de LD50 bij ratten als maatstaaf kunt gebruiken bij mensen met dit soort middelen. Neemt niet weg dat ik er compleet naast zat met mijn 10 mg als levensbedreigende dosis. Klik om te vergroten... Nee zal inderdaad niet precies t zelfde zijn maar ik verwacht niet dat je je snel eraan zal overlijden er zal zeker een verschil zitten hoe het lichaam van een muis of mens medicijnen metaboliseert maar ik heb wel onderzoek gedaan voor dat ik zomaar doe dosis pakte en wist wel zeker dat met de tolerantie en de ld50 bij muizen ik niet aan 10 mg zou komen te overlijden Maar had wel meer effect gehoopt en verwacht heb de pillen al een tijdje en in t begin was ik na 1 a 2 mg echt in slaap nu kan ik pakken wat ik wil ik slaap r nie van bijna t tegenovergestelde ik ben ontspannen maar wel goed wakker"
"Neo-Shulginist zei: Doorgaans wordt bij muizen en ratten standaard een 20-voudige dosis (per mg/kg) gegeven omdat hun metabolisme een stuk sneller werkt. De LD50 kun je dus niet zomaar vertalen naar mensen. Bovendien kunnen er ook hele nare dingen gebeuren zonder dat je doodgaat. Van benzo's kun je ook hersenbloedingen of epileptische aanvallen krijgen, en daar kan je hersenbeschadigingen van oplopen. Benzo's zijn niet heel dodelijk, maar komen wel met een hele waslijst aan vervelende bijwerkingen. Dat is ook meteen de reden waarom je beter geen hoge doseringen alprazolam (xanax) kan nemen. Want dat middel heeft een korte werkingsduur en verdwijnt vrij abrupt uit het bloed. Daardoor veroorzaakt alprazolam meer en heftigere bijwerkingen dan andere benzo's. Even een hoge dosis bijnemen fuckt dan met je balans waardoor de diazepam die je neemt ook minder goed kan werken. Dat je 4 of 5 keer per week benzo's aan het nemen bent betekent dat je snel lichamelijke afhankelijkheid aan het opbouwen bent (wat samenhangt met tolerantie voor xanax). Daar krijg je trouwens ook enorn onrustige gevoelens van, als je niet op regelmatige tijdstippen benzo's neemt. Diazepam werkt heel lang, dus als je een dagje overslaat dan hoef je nog niet meteen wat te merken. Maar daarna krijg je een dip in de hoeveelheid diazepam in het bloed, waardoor je onrustige gevoelens krijgt, en dan denk jij weer van 'shit ik heb veel last van stress'. Klik om te vergroten... Ja ik krijg diazepam voor slapen van de dokter ik heb sinds 2 jaar dat ik niet kan slapen en met niet bedoel ik dat als ik niks pak ik 3 a 4 dagen wakker ben en oprecht dinge ga zien ik maak de stofjes in in mn hersens nie aan die zorgen dat je gaat slapen waardoor ik helemaal nie kan slapen de arts weet nog niet prc hoe het is ontstaan en waardoor t komt aangezien ik daarvoor nooit benzos of slaapmiddelen gebruikte Als ik vakantie heb bouw ik voor de vakantie af en stop ik 2 weken zozo doe ik dat elke 2 maanden afbouwen en 2 weken stoppen maar ik slaap dan zo goed als nie pas als ik zo vermoeid ben dat mn lichaam zich uitschakelt"
"MR_CHIP zei: misschien is een slaapwaakcentrum een idee met daarna melatonine medicatie Klik om te vergroten... Ik heb nopjes op mn hoof gehadwaarmee ik moest proberen te slapen daar kwam alleen uit dat mijn hersen activiteiten niet afnemen in het donker en r geen slaap stoffen aangemaakt worden ik heb melatonine al lamg geprobeerd en maande een tijd geslikt niks veranderde en aangezien je na een aantal dagen leterlijk begint te halucineren ben ik 2 x naar ehbo gemoeten en hebben ze me een benzo ingespoten"
"MR_CHIP zei: Wat heb je qua melatonine al geprobeerd Klik om te vergroten... Ik geloof dat het 5 mg melatonine was maar deed niks ook nie na een periode standaart elke avond"
"Roze Olifant zei: Of, plottwist, op geheugenverlies door teveel Xanax... 😂 Nee even serieus @jokersnif, ik weet uit ervaring hoe enorm kut slaapproblemen zijn. Namelijk letterlijk een marteling als het menens is en lang(er) voortduurt. Dus ik heb wel met je te doen. Ook dat hallucineren door slaapgebrek ken ik. Je kunt er hartstikke beroerd/ziek van zijn; aanhoudend en/of ernstig slaapgebrek ruïneert en ontwricht je dagelijks leven, functioneren en welzijn volledig. Fysiek, mentaal, cognitief, alles. Het is een hardnekkig probleem waarvoor een ‘gezonde’ en duurzame oplossing (zonder overmatig gebruik van allerlei schadelijke of verslavende middelen) voor velen helaas nog niet zo eenvoudig gevonden is. Sterkte daarmee. Klik om te vergroten... Duurzaam is t zeker niet omdat de dokter tot r een antwoord is waaron hij hed niet op chronische wil zekket en ik 10 pillen tussen de 15 en 17 euro betaal omdat t niet in mn basis verzekering zit"
"Goedenavond, Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg 02:00 nu wachten tot ik t voel 02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha 03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah Nou eindresultaat heb r niet echt van geslapen was wel ontspannen Reden van re dosis is dat ik vorrige maand 5mg op had en een maat van me ook maar die heeft de hele nacht en halve dag geslapen en k merkte niet echt iets Dus dacht ik wil nu wel ook het goed voelen dus pak 10 mg maar niet veel resultaat Als ik bijvoorbeeld 15 tot 25 mg diazepam pak slaap ik wel goed en zijn mn spieren ook meer ontspannen"
"Manu76 zei: Slaap lekker. Klik om te vergroten... Ik heb nie veel geslapen werd r ook nie moe van"
"Piet Zahut zei: Met 10 mg xanax.. nou dat word een week lang slapen Klik om te vergroten... Helaas viel ik r nie van in slaap"
"Roze Olifant zei: HAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht. Beterschapjes! Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is? Klik om te vergroten... Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht"