Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, Ik was van plan om vanavond oxazepam nasaal in te nemen, maar ik kan nergens vinden wat een verantwoordelijke dosis zou zijn voor iemand van 70-75 kilo. Ik zat zelf te denk aan een mg of 15-20. Kan iemand mij advies geven over dit onderwerp? Alvast bedankt"
"gelijk nog een vraagje, kan ik het ook mixen met een wietje?"