#1
hallo allemaal,
Ik was van plan om vanavond oxazepam nasaal in te nemen, maar ik kan nergens vinden wat een verantwoordelijke dosis zou zijn voor iemand van 70-75 kilo. Ik zat zelf te denk aan een mg of 15-20. Kan iemand mij advies geven over dit onderwerp?
Alvast bedankt![:wink:]()
Ik was van plan om vanavond oxazepam nasaal in te nemen, maar ik kan nergens vinden wat een verantwoordelijke dosis zou zijn voor iemand van 70-75 kilo. Ik zat zelf te denk aan een mg of 15-20. Kan iemand mij advies geven over dit onderwerp?
Alvast bedankt
