Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: joey1234 zei: Ik betaal 10 euro voor 1 capsule pure mdma 150mg is dit duur? Klik om te vergroten... Jezus, ja dat is duur. Klik om te vergroten... Hoeveel zou het normaal moeten zijn?"
"Fidge zei: joey1234 zei: nee oke, maar ik heb wel een gevoel dat ik me iets beter voel kwa praten, rustig zijn concentreren, ik gebruikte het meestal met alchol omdat het effect versterkt word daardoor, maar inderdaad. Persoonlijk zou ik ritalin geen drugs willen noemen. Ik denk dat drugs een ruim begrip is. Klik om te vergroten... En dat is precies wat je kunt verwachten van een opwekkend middel. Je gaat alleen aan dat gevoel wennen in de loop van de tijd. Klik om te vergroten... Dankjewel iedereen en vooral jij/u. Ik ben graag geinformeerd voordat ik iets doe of probeer."
"Drank,Wiet en E-trip pillen. En Rilatin als voorschrift, maar zelf voel ik er niets van."
"even vraagje terzijde, inprincipe is wiet roken/verkopen toch verboden maar, oogluikend toegestaan?"
"Gewoon redenen zoeken om het toch maar te kunnen roken :P."
"Ik betaal 10 euro voor 1 capsule pure mdma 150mg is dit duur?"
"Deed ik wel eens toen ik krap zat met geld. Voor iedereen is het natuurlijk persoonlijk maar bij mij, volstond 3 atlas 12,6 procent. Is niet duur 85 cent denk ik. Heel veel zwervers nemen dat ook. Heb bij albert heijn gewerkt en al voordat de winkel opengaat staan er al zwervers in de rij om dat of euroshopper te kopen."
"Ik ben niet zo goed in verhalen schrijven. Toch ga ik proberen het hier neer te zetten. Vandaag op school had ik 2 mdma capsules goedkoop gekregen. Die gozer had geld nodig voor een broodje maar, hij had geen zin om naar de bank te gaan. Hij zei dus als ik een broodje voor hem kocht €3,50 zou ik er 2 krijgen + ik zou de hele dag met hem mee mogen roken. Heb maar 2 sigaretten van hem gerookt. Ik nam dus een eerste capsule in. Zat in de klas en ik voelde me meer alsof ik niet wou praten erg onsociaal, maar wel hard werken wat ik normaal nooit doe. De eerste voelde ik licht en bijna helemaal niet. Uur later pakte ik de tweede en weer voelde ik niks. Althans dat dacht ik. Toen ik in de bus naar huis zat voelde ik alsof me ogen 4x zo groot waren dan normaal. Hele tijd te knarstanden. Hevige trillingen, en het gevoel alsof ik ergens vreemd was. Ik voelde alsof alles langzamer ging wat ik wou doen, praten ging ook heel langzaam. Achteraf gezien was het een goede trip denk ik."
"funky_skunk_junky zei: Het mag wel ietsje uitgebreider, zoals wat je voelde en wat je allemaal hebt gedaan of noem het maar op. Lees anders eens wat andere tripreports, misschien dat die je kunnen helpen. Maar niet zo verstandig om op school te nemen hè, school is te belangrijk om het te verkloten. ( Spreek uit ervaring :P ) Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan niet wachten tot ik weer mag Klik om te vergroten... Ja is zo, daar dacht ik pas achteraf aan, ik ben blij dat die eerste geen effect had. Ja sorry ben niet goed in verhalen schrijven hahah :P."
"funky_skunk_junky zei: Maakt niet uit, je hebt het geprobeerd toch Als ik jou was zou ik het dus sowieso niet meer op school doen, ik vind zelf thuis spacen met m'n vriend of met een groep op een feest fantaaastisch Klik om te vergroten... Ik ook, maar MDMA valt te hard op dan moet ik al echt bij iemand gaan logeren. Heel raar maar me moeder heeft gelijk door dat ik anders ben. Terwijl het eigenlijk volledig was uitgewerkt."