Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cunt zei: ik wil ook weten hoe je wietthee moet zetten .. want een vriendin van me heeft hele erge astma maar ze wil eigenlijk wel een keer blowen ... of in ieder geval stoned zijn .. dus leek mij een geweldig idee om dan wiettthee te zetten ..! word je daar wel goed stoned van? Klik om te vergroten... Ik heb al mijn leven lang astma, maar ik heb daar 25 jaar doorheen gerookt en geblowd Nu heb ik het laatste jaar 4x met fikse longontstekingen en astma-aanvallen in het ziekenhuis gelegen; dus dacht dat het wel een goed moment zou zijn om te stoppen met mijn longen vol te gooien. Maar na 25 jaar wietjes roken.......daar ben je niet zo maar vanaf; van het gewone roken wel; geen enkele moeite mee. Maar om nu op de moraal uit te komen; sindsdien drink ik wietthee; ik lees overal dat mensen 2 gram op 1 liter thee gooien; nou dat werd bij mij niks; ong 15 gram wiet op 2 liter water, ong 8 gram -room-boter. Laten koken,net onder de kook houden, 30 minuut; dan pak ik het in dekbed, en zet het na een uurtje of 2 weer op om weer te laten koken (trekken hoort tussen de 80 en 100 graden celcius) Ik doe dit minimaal 6 uur, liever nog een nachtje;halverwege doeik er kruidenzoethout en ontspanningsthee in. Dan pak ik vergiet met stukje keukenpapier en filter de thee; zorg dat er niet teveel wiet in het papier zit (andersknijp je het kapot met het goed uitknijpen. Ik ververs het ong 4 X ;de laatste keer met 2 vellen omdat daar meeste wiet inzit.Daarna de proppen paipr met wiet even afkoelen en dan goed uitpersen;daar zit de meeste thc in;(e wiet met de boter!). Ik bewaar het in 4 doosjes,voor elke dag 1 hoop dat je er wat aan hebt...groetjes, Jezz PS Ik doe het trouwens met 1/2 knipafval en half gewone wiet;anders is het helemaal niet meer te betalen; dit is zowiezo al stuk duurder....."