Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, een zoekopdracht naar 'dnx' 'nitrox' levert weinig op. Het lijkt een nog relatief onbekende 'smart energizer'. Ik gebruik het echter al een tijdje omdat ik het tot nu toe de beste werking vind hebben vergeleke met ephedra, mijn oude favoriet. voordat ik 'to the point kom' zal ik voor de zekerheid wat meer info geven over het spul voor diegenen die het niet kennen. Het is een felroze gekleurde, sterk (vies) fruitachtig smakende vloeistof in een plastic flesje, ongeveer de hoeveelheid van een colafles-dopje vol (8ml). De ingredienten: caffeine 80mg chroom(III)chloride 0,6mg (2400% ADH) geranium 200:1 60mg vitamine b3 2,6mg (20% ADH) vitamine b12 1mg (358% ADH) Het effect: een goeie energierush, niet te opgefokt, heel anders dan alleen maar caffeine, duurt een paar uur, geen kater, goed te combineren met alcohol (met mate uiteraard!). Kortom, fijn spul. En dan nu de grote vraag: mag dit mee het vliegtuig in, naar Engeland? in nederland is het in ieder geval legaal. In Engeland zou ik denken ook. Maar: weet men dit soort dingen bij de vliegveldcontrole? het ziet er nogal lijp uit. 2 knalroze plastic flesjes met vloeistof in een ziplock met papieren label erom. Het is omdat het een vloeistof is niet te verbergen (behalve in een flesje aftershave oid (optie 1). Ik kan het ook doodgewoon bij mijn tandpasta, shampoo etc doen. Ik heb tenslotte niks te verbergen. Als men het in beslag neemt, jammer, maar geen ramp. Hoe denken jullie hierover? Wat zou je doen? Is het het 'risico' waard? Mij wel. Ik ga in Engeland op het festival waar ik heenga niet zoeken naar illegaal spul, en smartshops heb je er niet op het terrein. Alle tips en commentaar welkom edit: linkje gevonden (voor afbeelding en info) niet om reclame te maken! http://www.smartific.com/dnx-nitrox-p-487.html"
"hee Mellowww, bedankt voor je reactie. zeker al enigszins geruststellend. ik denk dat ik morgen ook nog een telefoonnummer bel van schiphol 'twijfel over goederen', voor alle zekerheid. juracid park = bangface? ik ga naar bloc weekend in minehead"
"net even gebeld. zegt ze 'hooguit vragen ze je om het even te proeven maar als u niks bij u heeft wat niet verboden is is er geen probleem' zit wel goed gewoon originele verpakking bij de andere vloeistofdingetjes. bedankt mensen!"
"Tripper zei: Vloeistoffen niet in de handbagage doen hè. Of neem je geen koffer mee? Klik om te vergroten... ik heb alleen maar handbagage alles mag mee tot 100ml per item en het moet in een 1-liter ziplock passen. wel bedankt voor het meedenken!"