Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ei-Salade zei: Ik heb zelf ook veel angsten en het werkte wel tijdelijk. Sowieso zitten er verschillen in welke je voorgeschreven krijgt. Ene heeft meer spierverslappende werking en de andere weer hypnotisch/angst remmend. Verslaving is nauwelijks te ontwijken bij deze middelen. Vooral recreatief zoals topicstarter neemt. Als dit 10 dagen doet ben je hooked (meeste mensen) Ik heb ook afhankelijkheid na zoveel jaar. Helaas nooit goed geïnformeerd door artsen destijds. Het gebeurd ook dat zij geen idee hebben hoe het je leven kan beïnvloeden. Klik om te vergroten... Ai. Mijn arts zij dit niet meer na 10 dagen te nemen voor een week. Ik neem deze enkel tegen de angstaanvallen en voor het slapen gaan i.v.m de pijn die ik heb gekregen door Ketamine. Heel hard mee oppassen met dat spul, velen kennen daar nog niet veel van."
"Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen? Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag. Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden. Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig. Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen. Mijn blaaspijn was een beetje weg. Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn. Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen. Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine. Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal. Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees.. Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten. Mvg Jereke"
"@Spyro Weet jij misschien welke uroloog jij aanraad? Dan maak ik daar ook eens een afspraak..."
"Ik bekijk je filmpje, bedankt!"
"Hey @Indi(ca) wat spijtig dit te vernemen na zo lang.. Je beweerd dat je ook gewoon doorsnoof wanneer je deze problemen had? Dan kan dit inderdaad wel de reden zijn dat het zo ver is gekomen... Ik heb echt dagen staan rillen & paniek heel de dag momenteel.. Vandaag gaat wat beter, ben ik blij om. Heb het al vaak gelezen ook dat mensen doorsnoven terwijl ze al bloed plasten, dit is voor mezelf heel moeilijk te plaatsen hoe mensen dit kunnen doen, wist ook niet dat dit zo verslavend is. Ik merk dat ik ook gekke cravings heb deze dagen, en dat na een korte periode!. Super trots dat je al 2.5 jaar clean bent! Houd dat zo, en best gewoon stoppen met alles, dit is toch wat ik van dit leer als ik hier uit geraak."
"Indi(ca) zei: Hoii, ik heb niet alles gelezen maar een beetje globaal. Ik ben zelf lang verslaafd geweest aan ketamine en het laatste jaar dat ik verslaafd was ook extreem veel last gehad van mijn blaas, nieren en k-krampen. Vaak ook naar de eerste hulp etc waar ze altijd zeiden dat ze niet wisten wat ze moesten doen (toen was het nog niet zo bekend dat je van langdurig gebruik zulke klachten kon krijgen. In de kliniek gezeten en sinds 2,5 jaar clean en bij mij is het helaas nooit overgegaan. Bleef maar abnormaal veel plassen en bloed erbij en vaak blaasontsteking etc. Mij is verteld dat het komt door een zenuw die door de ketamine is beschadigt en ik heb hier voor een botoxinjectie in mijn blaas gekregen en die zorgt ervoor dat er minder prikkels naar mijn blaas gaan. Ik heb soms periodes als ik niet goed let op hoeveel ik drink dat ik nog wat bloed plas of een beginnende blaasontsteking krijg maar ik hoef in ieder geval niet meer 3 keer in het uur naar de wc. Wellicht is dit iets om te bespreken? Er gaan wel wat onderzoeken aan vooraf die niet al te prettig zijn (zoals inwendig onderzoek met een camera) en dat is voor mij een reden geweest dat ik het maar bleef uitstellen maar dit heeft echt mijn leven een stuk verbeterd en ik kan hierdoor gewoon weer het huis uit zonder altijd maar rekening te moeten houden dat er een wc in de buurt moet zijn. Dus laat dat je alsjeblieft niet tegen houden als de optie er is. in ieder geval als super goed dat je twee weken ermee bent gestop! Klik om te vergroten... Ook kan trouwens roken/vapen je Nieren/blaas beschadigen, zeker als je een blaasontsteking hebt."
"Indi(ca) zei: Ja ik snoof inderdaad door. Ik gebruikte ook wel erg veel omdat mijn tolerantie na die jaren echt hoog lag. Vooral toen ik en mijn toenmalige vriend begonnen te dealen en er een grote zak in het nachtkastje lag. Die tijden kon er op een slechte dag 6 gram bij mij doorheen gaan. Toen is ook het punt gekomen dat ik in het ziekenhuis kwam en ze zeiden als ik doorging en ik een katheter moest. Ik begrijp ook dat mensen niet snappen dat sommige mensen dan door gaan met snuiven. Achteraf als ik terug kijk naar die periode denk ik ook wtf was ik aan het doen en schaam ik me kapot om hoe ik er toen heb bij gelegen en hoe erg ik mijn eige lichaam kapot heb gemaakt. Gelukkig is dat mijn rock bottom geweest en wil ik absoluut niet terug naar die periode en als ik nu terug val dan zou ik nooit meer keta pakken. Ik heb zelf van mijn 12-16e een heftige relatie gehad met een man van 6 jaar ouder waarin dingen zijn gebeurd die een kind nooit hoort mee te maken. Keta was voor mij dan ook mijn red middel omdat ik op die manier niet op deze wereld was en niet in mijn lichaam was waar ik absoluut niet in wilde zitten omdat ik dan teveel herbelevingen kreeg en 24/7 aan die periode dacht. Klik om te vergroten... Vind ik allemaal heel spijtig om te horen, ik wens je dit echt niet toe, bij mij was het vrij kort gebruik eerlijk gezegd, en dan maak ik dit mee. Ik raak van m'n leven geen drugs meer aan. Het was zeker en vast een fijne periode, maar het is denk ik tijd geworden voor mij om hier allemaal mee te stoppen, ben er eerlijk gezegd vrij zeker van, nu dat we schade hebben opgelopen, elke drugs die je inslikt/snuift impact zal hebben op al die organen, dus bij deze is zelf naar iets anders grijpen uitgesloten. Van mijn roken wil ik wel nog af, dat is het laatste waarmee ik nu nog mee moet beginnen. Nu dat ik al de berichten eens terug lees, wil ik @Spyro Bedanken voor al de moeite die ze al gedaan heeft voor me. Ik reageerde eerlijk gezegd anders op elk bericht dat ze stuurde & kreeg het besef naarmate van tijd dat ik gewoon continu vergat waar ik eigenlijk over sprak, door al de paniek. Het is een slecht goedje, die Keta, ben niet meer van plan er ooit nog aan te komen. Maar nu afwachten hoe het allemaal zal lopen. @Indi(ca) I.v.m het plassen, ik kan toch wel zeker 3uur ophouden, als ik niet super veel drink, dus daar zit ik denk ik nog wel goed mee, hiermee kan ik leven."
"Nu reeds een uur en half niet meer geplast, voel wel een drang, maar kan dit nog ophouden."
"Indi(ca) zei: Ja ik snoof inderdaad door. Ik gebruikte ook wel erg veel omdat mijn tolerantie na die jaren echt hoog lag. Vooral toen ik en mijn toenmalige vriend begonnen te dealen en er een grote zak in het nachtkastje lag. Die tijden kon er op een slechte dag 6 gram bij mij doorheen gaan. Toen is ook het punt gekomen dat ik in het ziekenhuis kwam en ze zeiden als ik doorging en ik een katheter moest. Ik begrijp ook dat mensen niet snappen dat sommige mensen dan door gaan met snuiven. Achteraf als ik terug kijk naar die periode denk ik ook wtf was ik aan het doen en schaam ik me kapot om hoe ik er toen heb bij gelegen en hoe erg ik mijn eige lichaam kapot heb gemaakt. Gelukkig is dat mijn rock bottom geweest en wil ik absoluut niet terug naar die periode en als ik nu terug val dan zou ik nooit meer keta pakken. Ik heb zelf van mijn 12-16e een heftige relatie gehad met een man van 6 jaar ouder waarin dingen zijn gebeurd die een kind nooit hoort mee te maken. Keta was voor mij dan ook mijn red middel omdat ik op die manier niet op deze wereld was en niet in mijn lichaam was waar ik absoluut niet in wilde zitten omdat ik dan teveel herbelevingen kreeg en 24/7 aan die periode dacht. Klik om te vergroten... Het verbaast mij wel echt heel hard, dat zoveel vrouwen dit doen, helaas, zijn vrouwen ook vele gevoeliger hiervoor geloof ik. Ikzelf was ook gestopt met alles, en door m'n vriendin & al m'n vrienden die pas jaren later begonnen herbegonnen"
"Manu76 zei: Als je geen groot probleem hebt in je hoofd en de valium niet nodig hebt om tot rust te komen, blijf dan weg van die drugs. Het is echt iets waar je niet verslaafd aan wilt worden en het kan zomaar in een paar dagen gebeuren. Klik om te vergroten... Is het gebruik van benzo's dan zo erg? Gebruik deze ook voor mijn angststoornissen, maar echt een effect heeft het niet vind ik. Zelf al zou je er aan verslaafd geraken, doet dit dan iets met je misschien?"