Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ! Ik heb wat rondgeneusd maar kan niet vinden wat ik zoek. Ik gebruik 3/4 keer in het jaar xtc, tijdens festival of thuisparty, ik heb van mezelf al een tense kaak, dus tijdens xtc is het kaakschaatsen gegarandeerd, jammer genoeg kan ik geen kauwgom kauwen omdat het altijd tussen me kiezen blijft plakken en krijg het er niet meer tussenuit. Heeft iemand tips(snoepjes of iets dergelijks) wat wel te doen is? Van lollies gaat me gehemelte eraan. Ik neem ook altijd magnesium 4 dagen van tevoren extra Joe"
"ljuv zei: Heh. Hoe ken je hier nou niks over vinden... First things first, hoe zwaar ben je en hoeveel mg gebruik je? Meestal heb je geoverdoseerd als je enorm gaat kaakschaatsen. Van meer wordt mdma niet per se leuker en negatieve effecten nemen dan vaak de overhand. Joe Klik om te vergroten... Ik ben 103 kg. Gebruik altijd dezelfde roze kenzo van geloof ik 190 mg. 2 pillen op een avondje verspreid in kwartjes"
"Heel erg bedankt allemaal voor de tips, ik ga volgende keer mijn dosis lager houden en proberen te ontspannen en oefeningetjes doen met de kaak. Hopelijk komt het dan helemaal goed en kan ik lekker trippen en feesten! 🥳"
"ik gebruik deze apps wel eens als ik lekker aan het rollen ben op xtc. Wel een waarachuwing. Sommige apps kunnen wat heftig zijn qua visuals. Misschien vind je het wat."
"Ik had dit nummer laatst aangezet tijdens een xtc trip. Met mijn noise cancelling heaphones. Ik ging heelemaal los. Zo lekker !"