Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, Ik ben van belgie ,en ik hoor dat de wietpas zal afgeschaft worden, hoe zit dat dan voor ons? Nu moet ik altijd naar Rotterdam rijden maar das al een eindje voor ons. grtz ui Belgie"