Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsamazonian xtc paddo

amazonian xtc paddo

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jeffreylLid
01-01-2024, 00:00
#1
wist ik wel maar ik dacht misschien moet ik maar 15 gr. van eten voor een stevige trip snap je
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou t gewoon doen... als je een bad trip krijgt krijg je die ook als je bijv. maar 20 gr. eet :wink:
j
jeffreylLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb net alvast 30 gr. amazonian xtc gekocht en mij vraag is hoeveel moet ik in 1x nemen ? daarnaast ben ik al 3 maanden zwaar aan het dieeten ivm krachttraing aka bodybuilding :confused: maar is de kans groter dat ik daarom eerder bad ga ? omdat ik minder eet dan normaal zeg maar.. thnx voor de reacties joh
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, maar je moet toch juist veel eten bij bodybuilden :)
j
jeffreylLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar is het nou verstandig dat ik vanavond meteen 30 gr. amazonian xtc paddestoelen in een keer op eet ? of gewoon verdelen...
j
jeffreylLid
01-01-2024, 00:00
#6
precies jah maar daar kweek je niet alleen spieren bij :wink:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
klopt.. :sunglasses:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amazonian Xtc m'n favorite paddestoeltjes. :hearteyes:

Ik zou voor de 30gr gaan ja.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou voor de 30gram gaan :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
ik zou voor de 30gram gaan :P
Klik om te vergroten...

zie je ik geef goeie adviesen :wink: want wat elllesdee zegt is altijd waar :wink: :mrgreen: ik zou ook voor e 30 gr. gaan btw... of msichien moet je gewoon nog wa bij halen en er dan 60 gr. naar binnen werken met een halve liter lsd :smoke: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
ik zou voor de 30gram gaan :P
Klik om te vergroten...

zie je ik geef goeie adviesen :wink: want wat elllesdee zegt is altijd waar :wink: :mrgreen: ik zou ook voor e 30 gr. gaan btw... of msichien moet je gewoon nog wa bij halen en er dan 60 gr. naar binnen werken met een halve liter lsd :smoke: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

nou nou nou tim
shhht, niet onze geheime molotov cocktail verklappe :beer:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh.. :openmouth: mocht ik die niet vertellen :openmouth:


:smoke:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja je kan het beter gewoon volledig in 1 keer doen. Deed ik ook ze zijn wel sterker maar het is niet gelijk dat je bad gaat. Relax en laat je meevoeren.

En dat is wel de meest standaard tip die er is maar goed.

Ik snap daarom ook niet dat mensen bad kunnen gaan. ik kan het op 1 of andere manier niet.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#14
liquid state zei:
ja je kan het beter gewoon volledig in 1 keer doen. Deed ik ook ze zijn wel sterker maar het is niet gelijk dat je bad gaat. Relax en laat je meevoeren.

En dat is wel de meest standaard tip die er is maar goed.

Ik snap daarom ook niet dat mensen bad kunnen gaan. ik kan het op 1 of andere manier niet.
Klik om te vergroten...

Yur time will come little friend... and when time is there.. there is nothing you can do.. :smoke:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha ik hoop het ik wil een keertje bad gaan. Misschien is de enige manier voor mij om bad te gaan via een ego death.

Maar voorlopig is mijn setting altijd perfect genoeg licht en een grote kamer (oude school) ik ken allerlei heerlijke muziek en als het bijna misgaat kan ik mezelf altijd weer recht praten.

Ik ben nooit depressief enz.

maar tot nu toe blijken de amazonian xtc ook mijn favoriet. maar ik moet nog equadoriaanse proberen( heb pas wel 2 gr gedroogde daarvoor en dat was maar een lichte trip.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."