Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee daarom vind ik het al zo vaag. Coke moet na 72 uur toch al uit je bloed zijn? En misschien krijg ik van die paniekaanvallen omdat ik denk dat het van de coke komt terwijl het misschien heel iets anders is. Maar goed het rare is dat ik last heb gekregen van draaierigheid en die paniekaanvallen nadat ik coke heb gebruikt."
"Wat voor pillen waren dat?"
"Vorige week met oud & nieuw heb ik aardig wat gedronken en ongeveer een 1/2 gram gesnoven. Ik was ook erg verkouden en had een verstopte neus. De volgende dag voelde ik me 's ochtends nog best redelijk maar daarna kreeg ik constant van die adreline rushes en mijn hart ging tekeer als een beest. Nu een week later voel ik me nog steeds elke dag draaierig in me hoofd en soms krijg ik nog steeds van die paniekaanvallen. Kan het zo zijn de de cocaine in je bijholten blijft zitten omdat je verkouden bent? En na een week is de coke toch wel uitgewerkt zeker? Daarom snap ik niet waarom ik nog steeds heel draaierig ben en nog van die paniekaanvallen heb..."